Порядок повернення авіаквитків

Чому авіаквитки онлайн купувати краще ніж в касі аеропорту. Нагадаємо переваги: ​​дешевизна, швидкість, альтернатива. Купуючи квитки на літак онлайн, ви завжди проаналізуєте більшу безліч варіантів авіаперельоту. Купити квитки на літак в мережі — надає шанс зберегти власний час. Поява реалізації авіа квитків на ресурсі дозволило авіакомпаніями відрегулювати вартість на квитки на літак. Авіа квитки онлайн вийдуть вигідніше точно ніж в касі аеропорту. На даний момент авіа квитки набагато привабливіше, ніж раніше.

Порядок повернення авіаквитківПорядок повернення авіаквитків

У сучасному світі, під впливом тих чи інших обставин, людина змушена часто коригувати свої цілі та плани. Не рідкісні випадки, коли доводиться переносити дати або взагалі відмовлятися від раніше запланованої подорожі. І хоча причини можуть бути самі різні від економічних до втрати документів або неможливості отримати візу, як правило, це не береться в розрахунок авіаперевізниками. Тому перш ніж купувати авіаквитки уважно ознайомтеся з умовами повернення та обміну. Як правило, чим дешевше квиток, тим менше у Вас можливостей, що-небудь з ним зробити.

Отже ситуація перша — Ви змушені відмовитися від подорожі і мають намір повернути квитки. Існує 2 види повернення авіаквитків: вимушений і добровільний.

У разі вимушеного повернення, вся сплачена пасажиром сума повертається в повному обсязі. Таке повернення можливе в таких випадках:

— Повного скасування, перенесення або суттєвої затримки рейсу,

— Скасування перевізником посадки в пункті призначення, зазначеному в авіаквитку,

— Чи не забезпечення стикування рейсів в разі пересадки

— Смерті пасажира або члена його сім'ї.

Якщо пасажир з якихось інших причин хоче повернути або змінити свій квиток, зміни називаються добровільними. Повернення і обмін в такому випадку відбувається відповідно до правил повернення (обміну) застосованого тарифу. Всі тарифи продаваних квитків, будь авіакомпанії мають свої обмеження та штрафні санкції у разі їх повернення або обміну. Зазвичай до дешевих авіаквитків застосовуються більш жорсткі обмеження та санкції. На більш високі тарифи санкції мінімальні. Повернення і обмін авіаквитків, оформлених за мінімальними тарифами, зазвичай штрафуються. Часто квитки не підлягають поверненню та обміну. Тому при покупці авіаквитків обов'язково уточніть у менеджера всі умови застосування, повернення та обміну придбаного авіаквитка.

Порядок повернення авіаквитків

У разі відмови від польоту за бажанням пасажира (добровільне повернення) повернення грошей за невикористаний квиток здійснюється тільки в агентстві продажу квитка. За несвоєчасне відмова від польоту (як правило, менш ніж за добу до вильоту) з пасажира може утримуватися збір (штраф) у встановленому порядку. Деякі види тарифів накладають обмеження на повернення незалежно від часу повернення, аж до повної заборони повернення купленого квитка.

У разі відмови від польоту з незалежних від пасажира причин повернення, як правило, може бути проведений в касах безпосередньо в аеропорту. При цьому ніякі збори або штрафи стягуватися не повинні.

Пам'ятайте, що в разі вимушеного повернення представники авіакомпанії в аеропорту або працівники служби реєстрації аеропорту мають зробити у Вашому квитку відповідну відмітку і засвідчити її печаткою або особистим штампом. Тільки така відмітка є підставою для агентства, що виробляє повернення грошей, для визнання повернення вимушеним.

Зміна дати вильоту квитка

Більшість пільгових тарифів не допускають як повернення по квитку, так і будь-які зміни дат і маршруту. Про можливість зміни дат подорожі, а також адреса представництва авіакомпанії або агентства здійснюють подібну операцію в пункті Вашого призначення, слід дізнатися у агента заздалегідь. Деякі тарифи допускають зміну дат тільки листуванням до більш високого тарифу (більш дорогого). Так що будьте уважні!

Джерело: http://port-travel.com/index.php/aviabilety/13-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B/71-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B-%E2%80%93-%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82-%D0%B8-%D0%BE%D0%B1%D0%BC%D0%B5%D0%BD.html

*****

Порядок повернення авіаквитків

У разі добровільної відмови пасажира від перевезення (не з вини авіакомпанії) повернення коштів, сплачених за перевезення, проводиться тільки за місцем придбання авіаквитка.

Якщо ви набували квиток в нашому агентстві через кур'єрську службу, його повернення здійснюється в офісі агентства за адресою м Москва, м. Чеховська (Пушкінська, Тверська) вул. Велика Дмитрівка, д.32, стор.4. Якщо у Вас залишилися в наявності документи про оплату квитків, то Ви зможете здійснити розрахунок суми до повернення дистанційно і викликати нашого кур'єра, який привезе Вам невикористані кошти (додатково Ви оплачуєте лише вартість кур'єрських послуг).

Повернення провадиться за вирахуванням суми штрафів та зборів, встановлених авіакомпанією-перевізником (відповідно до умов застосування тарифу), а також за вирахуванням збору за повернення (450 рублів за кожну ділянку польоту).

Повернення грошових сум проводиться тільки того пасажиру, на чиє ім'я була оформлена перевезення. Повернення здійснюється тільки по пред'явленню паспорта. Повернення грошових сум іншим особам може бути здійснений лише на підставі довіреності, посвідченої нотаріусом.

У разі вимушеної відмови від перевезення (скасування, перенесення або затримка рейсу) повернення грошових сум здійснюється в повному обсязі. У разі вимушеної відмови пасажиру необхідно звернутися до представника авіакомпанії. Повернення грошових сум провадиться в аеропорту відправлення в представництві авіакомпанії (якщо перевезення була оформлена безпосередньо на бланку авіакомпанії), або в касах інших агентств, розташованих в аеропорту, якщо перевезення було оформлено на нейтральному бланку (ТКП). Якщо агентство, розташоване в аеропорту, відмовилося зробити повернення грошових коштів у разі вимушеної відмови від перевезення, рекомендуємо негайно звернутися зі скаргою в ТКП (Транспортну Клірингову Палату) по телефону (495) 232-35-40

Вартість послуг кур'єрської служби поверненню не підлягає.

Обмін авіаквитків (зміна дати вильоту, класу обслуговування або маршруту польоту) проводиться відповідно до умов застосування тарифу. Вартість послуг по обміну в ТОВ «Агентство« ЛІТАК »становить 450 рублів за кожну ділянку польоту.

Якщо обмін здійснюється з підвищенням рівня тарифу, то пасажир зобов'язаний сплатити різницю.

Якщо пасажир не скористався заброньованим пасажирським місцем на якій-небудь ділянці маршруту перевезення, то він повинен повідомити Перевізнику про зміну умов договору та свої наміри продовжити перевезення на наступних ділянках маршруту. Для цього пасажир повинен звернутися за місцем бронювання або в касу Перевізника для внесення необхідної інформації в своє персональне бронювання. Якщо пасажир не зробив цього, то система бронювання без повідомлення пасажира анулює наступні сегменти польоту в автоматичному режимі «як не узялися до перевезення». Підстава: Федеральні авіаційні правила, розділ 2, п.27, розділ 5, п.75.

Джерело: http://www.samolet.info/air/rules/detail.php?ID=1949

*****

Порядок повернення авіаквитків

Для обміну авіаквитків, оплачених за банківськими картками, пасажир може звернутися до будь акредитоване агентство.

Обмін здійснюється згідно правил застосування тарифу. Стягнення зборів за зміну умов перевезення, різниця в тарифах обмінюваного і нового квитка (якщо така є) і агентський збір проводиться за готівковий розрахунок.

Для повернення авіаквитків, оплачених банківською картою, пасажиру необхідно звернутися в будь-який офіс нашого агентства. в офіси Міжнародного Транспортного Агентства «Квиток» та пред'явити паспорт, маршрут квитанцію і банківську картку, з якої був оплачена авіаперевезення, або на нашому сайті WWW.BILET.AERO у запропонованому порядку подати заяву на повернення авіаквитків і грошових коштів на рахунок пластикової карти за допомогою якої був оплачений авіаквиток.

При добровільному поверненні з пасажира будуть утримані збори:

  • збір-такса ТКП (125 рублів за кожний польотний сегмент);
  • утримання авіакомпанії за умовами застосованого тарифу;
  • збір агентський за операцію повернення авіаквитка (добровільний) — 300 рублів за бланк .

Повідомлення на відмову від повітряного перевезення і повернення грошових коштів може бути прийнято до розгляду тільки від пасажира, на якого оформлений повертаний авіаквиток, або від особи, уповноваженої пасажиром. В останньому випадку буде потрібно довіреність, завірена у нотаріуса.

Подача заяви на повернення авіаквитка автоматично означає вашу згоду з умовами та правилами повернення і є для нас сигналом до повернення місць в систему резервування. Якщо після подачі повідомлення ви раптом передумаєте повертати авіаквиток, ми вже не зможемо нічого зробити.

Заяву на повернення авіаквитка і повернення грошових коштів розглядається:

  • при відправці документів через форму на нашому сайті — з 06:00 до 17:00 (час московський) без вихідних днів;
  • будь-який офіс нашого агентства або офіси Міжнародного Транспортного Агентства «Квиток» — на місці, у присутності клієнта.

Просимо вас з розумінням поставитися до того, що у зв'язку з особливостями технологічного процесу обробки повідомлень і проведення операції повернення, сума до повернення буде розрахована на момент обробки повідомлення, а не на момент його подачі. Тому, будь ласка, щоб уникнути додаткових витрат не відкладайте подачу повідомлення на останній день.

За результатами виробленого в системі повернення оформляється довідка про повернення. У довідці відображається розрахована системою сума до повернення за авіаперевезення, згідно з правилами застосування тарифу авіакомпнііі.

Порядок повернення авіаквитків

Для проведення фінансової транзакції на повернення грошових коштів на пластикову карту касир, відповідно до діючих правил ТКП. оформляє квитанцію на повернення грошових коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється строго на ПК, з використанням якої була здійснена оплата перевезення.

Джерело: http://bilet.aero/info/html/returnbank

*****

Порядок повернення авіаквитків

З червня цього року у нас в країні були введені нові тарифи на авіаперевезення. Тепер, квитки можна придбати як по поворотним, так і по безповоротним тарифами. Відповідно, змінилися і правила повернення грошей за квитки (всі необхідні поправки, пов'язані з даними нововведеннями, знайшли своє відображення в Повітряному кодексі РФ). І тим, то вже здійснював в цьому році польоти за новими правилами, і тим, хто тільки збирається відправитися в подорож. слід знати, в яких випадках вони мають право повернути гроші за куплені авіаквитки. Розглянемо дані положення закону докладніше.

Почнемо нашу розмову з визначення того, що ж таке зворотні та незворотні тарифи. Згідно з новими правилами, авіаперевізники можуть продавати два види авіаквитків — з умовою про повернення провізної плати при розірванні договору перевезення (по поворотному тарифом) та без такої умови (по не повернеться тарифом). Перевізник зобов'язаний інформувати пасажира про умови повернення сплаченої за повітряне перевезення провізної плати до укладення договору повітряного перевезення пасажира. Перевізник несе відповідальність у разі неподання інформації про умови повернення сплаченої за повітряне перевезення пасажира провізної плати.

Суть нових правил полягає в тому, що виходячи з того, який тариф буде обраний пасажиром, буде залежати і його можливість повернути гроші за квиток, у разі його відмови від перевезення. Так, пасажири, які купили авіаквитки за безповоротним тарифами. не зможуть повернути всю сплачену за них суму, якщо відмовляться від перельоту. У даній ситуації, повернути вони зможуть тільки невикористані авіаперевізником суми, стягнуті на користь інших організацій відповідно до іноземним законодавством, з територій, на території або через території яких планувався переліт.

У разі п ріобретенія пасажиром квитка по зворотних тарифами. встановлюється наступний порядок повернення грошей за квитки, якщо договір повітряного перевезення припинений за ініціативою пасажира:

-пасажиру повертається провізна плата (за винятком суми фактичних витрат перевізника) за умови, що пасажир повідомив перевізника про відмову від перевезення не пізніше, ніж за 24 години до закінчення реєстрації на рейс

-якщо пасажир повідомив перевізника про відмову від перевезення пізніше, ніж за 24 години, але до закінчення реєстрації на рейс, йому повертається сплачена провізна плата, із стягненням неустойки в розмірі 25% від провізної плати та суми витрат перевізника, фактично понесених ним і пов'язаних з виконанням зобов'язань. Перевізник має право зменшити розмір зазначеної неустойки

-якщо пасажир повідомив перевізника про відмову від перевезення після реєстрації на рейс, йому не повертається сплачена за повітряне перевезення провізна плата.

Винятки з цього правила (як для зворотних, так і для неповоротних тарифів) складають наступні випадки. при яких пасажиру повертається сплачена за авіаквиток сума:

-вимушена відмова пасажира від перевезення у зв'язку з хворобою пасажира або члена його сім'ї (дружини. батьки і діти) або близького родича (дідусі, бабусі та онуки, брати і сестри), спільно вчиняють з ним, переліт. Або у зв'язку зі смертю члена його сім'ї або близького родича – обидва ці випадки повинні підтверджуватися відповідними документами. Про відмову від перельоту слід повідомити до закінчення реєстрації на рейс.

-затримка відправлення повітряного судна, інші порушення правил перевізником, що тягнуть за собою невиконання або неналежне виконання зобов'язань за договором.

До виключних випадків належить і ситуація, коли пасажир порушує правила поведінки на борту літака і створює загрозу безпеці польоту, життю або здоров'ю інших осіб – таким пасажирам гроші за авіаквиток не повертаються.

Новими поправками встановлені відповідні зміни в правила повернення плати за перевезення вантажів і пасажирів, при розірванні договору авіаперевізником. У контексті даної статті звернемося лише до змін, що стосуються пасажирських перевезень. Отже, якщо договір перевезення розривається авіаперевізником.

-при порушенні пасажиром встановлених вимог, що стосуються повітряного перевезення

-при відмові пасажира:

---виконувати вимоги, пропоновані до нього федеральними авіаційними правилами

---оплатити провезення свого багажу, вага якого перевищує встановлені норми безкоштовного провозу багажу

---оплатити перевіз наступного з ним дитини (викл. – правила про безкоштовне і пільгове провозі дітей)

-наявність в речах, що знаходяться при пасажира, а також в багажі, заборонених до повітряного перевезення предметів або речовин.

У цих випадках, повернення пасажиру провізної плати здійснюється в наступному порядку:

-по поворотному тарифом – пасажиру повертається сума за авіаквиток зі стягненням неустойки в розмірі 25% (може бути зменшена перевізником) провізної плати та фактичної суми витрат перевізника

-по не повернеться тарифом – пасажирові не повертається плата за авіаквиток, за винятком невикористаних сум, що стягуються перевізником на користь інших організацій відповідно до законодавства іноземних держав. з територій, на території або через території яких здійснюється повітряне перевезення

Авіаперевізник може розірвати договір перевезення. якщо стан здоров'я пасажира вимагає особливих умов перевезення або загрожує безпеці самого пасажира або інших осіб, що підтверджується медичними документами. У цьому випадку пасажиру повертається плата за квиток. При цьому, пасажирові не повертається провізна плата, якщо стан його здоров'я створює безлад і непереборні незручності для інших осіб.

Джерело: http://provincialynews.ru/publ/finansy/dengi/aviaperevozki_po_vozvratnym_i_nevozvratnym_tarifam_porjadok_vozvrata_deneg_za_aviabilety/11-1-0-366