Правила обміну авіаквитків

Купуючи квитки на літак на даному інтернет сайті, ви однозначно виявите достатню безліч варіантів авіаперельоту. Розвиток бронювання квитків на літак онлайн дозволило авіакомпаніями відрегулювати вартість на авіа квитки. Авіа квитки в мережі будуть дешевші завжди ніж у касі аеровокзалу. Тепер авіа квитки набагато привабливіше, ніж в часи. Із за чого авіа квитки на інтернет сайті бронювати економічніше ніж в авіа каси. Назвемо деякі показники: вартість, альтернатива, швидкість. Купити квитки на літак онлайн — це означає зберегти ваш час.

Правила обміну авіаквитківПравила обміну авіаквитків

При покупці авіаквитка обов'язково вислухайте правила тарифу, адже це по суті угоду між вами та компанією — перевізником.

Умови тарифу знадобляться вам, якщо у вас виникне потреба змінити дату вильоту, поміняти маршрут або зовсім повернути квиток.

У випадку, якщо ви купуєте квиток на літак через інтернет, то обов'язково роздрукуйте пам'ятку з правилами тарифу. Якщо у вас згодом виникнуть питання, ви зможете прочитати тарифні умови, і вам не доведеться дзвонити в довідкове бюро авіакомпанії.

Якщо ви повністю впевнені в тому, що не зміните рішення щодо свого польоту, то ви можете купувати дешевий квиток з масою обмежень. Але, якщо впевненості в тому, що ситуація не зміниться ні, краще десять разів подумайте перш ніж купувати «безповоротний» квиток.

У правилах тарифу вас має цікавити як мінімум 3 речі:

  • яку суму грошей ви зможете отримати назад, при скасуванні польоту;
  • чи існує можливість обміняти квиток;
  • скільки грошей ви втратите при обміні квитка.
  • У тарифних правилах є розділ під назвою «CHANGES », Де описані умови обміну. Існують також і підрозділи, такі як:

  • підрозділ «ANY TIME », У якому дані умови з обміну або поверненню квитка в будь-яку годину;
  • «BEFORE DEPARTURE », Описує правила, які діють до того, як літак підніметься в небо;
  • «AFTER DEPARTURE », Описує правила, які набирають чинності після початку польоту. У тому випадку, якщо маючи квиток на рейс, пасажир не з'являється і не повідомляє про це, то його дії підпадають під умову «NO SHOW », Тобто самостійна відмова від польоту.
    Якщо ви шукаєте більш детальні описи, то зможете їх знайти під наступними заголовками:
  • «CHANGES NOT PERMITTED », Це означає, що ніяких змін не допускається;
  • «PER TICKET CHARGE € 75 FOR REISSUE », Якщо пасажир звернувся з проханням про внесення будь-яких змін, то з нього прочитується збір рівний 75 €;
  • «CHANGES PERMITTED », Зміни можливі.

    Для тих, хто цікавиться умовами повернення, існує розділ «CANCELLATIONS »:

  • «TICKET IS NON-REFUNDABLE », Означає, що придбаний квиток не може бути повернутий;
  • «ANY TIME TICKET IS NON-REFUNDABLE », Говорить про те, що придбаний квиток не може бути повернутий у будь-яку годину;
  • «TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF NO-SHOW », Якщо ви не з'явилися на рейс, то квиток не може бути повернутий;
  • «PER TICKET CHARGE € 150 FOR REFUND », Якщо ви вирішите анулювати квиток, то заплатите штраф розміром в 150 €.

    На жаль, не всі авіакомпанії, при придбанні авіаквитків у них на сайті, знайомлять покупців з повними правилами тарифу. Як правило, дається коротка витримка з основними пунктами, з цього, якщо ви цікавитеся конкретними умовами, розміром штрафів і т.д. то бронюйте квитки тільки там, де є повні умови тарифу.

  • Джерело: http://aeroport.kz/blog/usloviya-obmena-i-vozvrata-aviabileta-pravila-tarifa

    *****

    Правила обміну авіаквитків

    Автоматизована система самообслуговування «Artel Tickets» (далі АС «Artel Tickets») призначена для надання наступних послуг (далі — Послуги):

    Замовлення проїзних і перевізних документів з наступним друком та отриманням проїзних документів у квитковій касі

    Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення та надання Замовнику унікального номера Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його на Бланке Інтернет-замовлення або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення).

    Покупки електронних проїзних документів (електронний квиток, який не вимагає обміну в касі)

    Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка в вигляді, що дозволяє роздрукувати його, або скопіювати іншим чином для пред'явлення провіднику при посадці в поїзд або автобус.

    artel-tickets.com.ua/    (Далі-сайт) і погодитися з її умовами. Для того, щоб зареєструватися на Сайті перейдіть за посиланням «Реєстрація», яке знаходиться вгорі перед модулем бронювання та пройдіть реєстрацію. У випадку, якщо Ви плануєте користуватися банківською платіжною карткою для оплати Послуг, вказуйте прізвище та ім'я саме так, як вони зазначені на Вашій платіжній картці.

    Після введення всіх обов'язкових даних зазначених знаком * — натисніть кнопку «Реєстрація». Після виконання реєстрації, на вказану Вами адресу електронної пошти буде надіслано лист-підтвердження з посиланням, по якому вам потрібно перейти, щоб підтвердити Реєстрацію. Після чого Ви будете повернуті на Сайт, в правій верхній частині сторінки, якого буде вказаний Ваш логін.

    Надалі ви зможете заходити на сайт, використовуючи логін і пароль, вказаний при реєстрації. Ви повинні вказати ваші справжні Ім'я і Прізвище під час реєстрації! Всі спірні питання, пов'язані з отриманням послуг, будуть вирішуватися з використанням зазначених при реєстрації даних!

    Будь-які дії, які були здійснені з використанням Ваших логіна і пароля вважаються здійсненими Вами особисто. Будь ласка, зберігайте конфіденційність Ваших логіна і пароля!

    Інтернет-замовлення проїзних і перевізних документів на залізничні пасажирські перевезення

    Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів (квитків) з подальшим їх отриманням у квитковій касі дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи в залізничній квитковій касі на території України. Послуга замовлення перевізних документів дозволяє придбати документи на перевезення додаткового багажу (багажну квитанцію), перевізного документа на тварину або техніку.

    Інтернет-замовлення проїзних документів на залізничні пасажирські перевезення можливий тільки для повних та дитячих проїзних документів. Послуги Інтернет-замовлення пільгових, військових, безкоштовних, проїзних документів не надаються.

    Інтернет-замовлення може бути здійснено за 45 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу. Для замовлення квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні.

    При одному одноразовому зверненні до Системи і замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 квитки тільки в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «Artel Tickets» не обмежена.

    Замовлення перевізних документів можливий тільки у разі придбання проїзного документа. Один пасажир може оформити за одним перевізним документом кожного з 3-х видів перевізних документів на додаток в своєму квитку.

    Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодитеся з Правилами та натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати Інтернет-замовлення.

    Виберіть зручний спосіб оплати вартості Інтернет-замовлення та натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата вартості квитків проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи. Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів є платною. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер з 16 символів (наприклад: ПКЯ — Е5-1184905-0205).

    Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Архів поїздок», а також буде відправлений на адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації. За бажанням Замовника код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS-повідомлення.

    Увага! При оформленні перевізного документа, на додаток до квитка на поїзд, формується додатковий код замовлення для кожного з перевізних документів. Для отримання перевізного документа в касі необхідно надати саме код перевізного документа.

    У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Архів поїздок». Замовник або уповноважена ним особа повинні пред'явити код Інтернет-замовлення в залізничну квиткову касу в будь-якому вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром.

    На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи на бланках суворої звітності. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або третя особа, якій буде передано код Інтернет-замовлення. Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів і квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення! Рекомендований час звернення до квиткової каси — не менше, ніж за 15 хвилин до відправлення поїзда.

    У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну коду Інтернет-замовлення на проїзні документи з метою повернення частини їх вартості протягом 1 години з моменту відправлення поїзда.

    Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення несе замовник. Код Інтернет-замовлення надає одноразову право на отримання проїзних документів.

    Після отримання Замовником або уповноваженою особою проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним.

    Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Artel Tickets», зберігається на приватній сторінці користувача (Архів поїздок).

    Увага! Отримання проїзних документів можливо тільки при пред'явленні касиру документа, що посвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, зобов'язана поставити на роздрукованої касиром квитанції підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являються і передати цю квитанцію касиру. У разі відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

    Бланк замовлення не дає права на посадку і проїзд в поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом і підлягає обов'язковому обміну на проїзний (перевізний документ) в будь автоматизованої ж / д касі материкової частини України (у Криму коди замовлень на паперові квитки не обмінюються).

    Електронний залізничний квиток

    Послуга продажу електронних проїзних документів дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред'явити їх при посадці (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного телефону або іншого пристрою ), і розпізнати QR-код зчитувальних пристроїв провідника або стюарда.

    На даний момент продаж електронних квитків на залізничні пасажирські перевезення доступна тільки для повних та дитячих проїзних документів для поїздів класу Інтерсіті + та деяких швидких фірмових поїздів, даний список постійно розширюється. Електронний квиток може бути куплений за 45 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу.

    Для замовлення електронного квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні. При одному одноразовому замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 проїзні документа тільки в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «Artel Tickets» не обмежена.

    Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка та натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.

    Увага! Залізничні квитки є іменними. Ім'я та прізвище пасажира повинні бути введені точно так само і на тій же мові, як вони значаться в посвідченні особи пасажира, яке буде пред'явлено провіднику при посадці. Якщо ім'я та прізвище в квитку не збігаються з даними у квитку, посадка проведена не буде.

    Послуга з придбання проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка, Вам буде надано бланк електронного квитка, де будуть вказані всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка також включає в себе QR-код (двомірний штрих-код), в якому міститься інформація про поїздку і особистості пасажира. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Архів поїздок», а також буде відправлений на адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації.

    Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Artel Tickets», зберігається на приватній сторінці користувача («Архів поїздок»). Електронний квиток є проїзним документом і дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна відновити в розділі «Архів поїздок».

    Пасажир повинен пред'явити бланк електронного квитка провіднику при посадці в будь-якому вигляді, забезпечує розпізнавання QR-коду зчитувальних пристроїв (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного пристрою).

    У випадку, якщо QR-код був пошкоджений і зчитування його неможливо, провідник може підтвердити інформацію про поїздку введенням унікального номера квитка в зчитувальний пристрій. Електронний квиток є проїзним документом і не підлягає обміну в касі на квиток, надрукований на бланку суворої звітності.

    Рекомендований час посадки на поїзд — за 30 хвилин до відправлення поїзда.

    У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну електронного квитка на проїзний документ з метою повернення частини його вартості до моменту прибуття поїзда до кінцевої зупинки.

    Увага!Електронний квиток дає право на проїзд тільки при пред'явленні провіднику документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт або водійське посвідчення). За відсутності такого документа посадка  НЕ БУДЕ проведена!

    Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

    Інтернет-замовлення проїзних документів на автобусні пасажирські перевезення

    Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням у квитковій касі (інтернет-замовлення автобусного квитка) дозволяє вибрати маршрут, дату, автобус і місця в автобусі, сплатити проїзні документи і отримати автобусні квитки в квитковій касі того обласного підприємства автобусних станцій (ОПАС ), зі станції якого здійснюється відправлення автобуса згідно Інтернет-замовлення.

    Інтернет-замовлення проїзних документів здійснюється тільки для повних проїзних документів, послуга на замовлення пільгових проїзних документів не надається.

    Кількість звернень до системи «Artel Tickets», необмежена. Інтернет-замовлення проїзних документів може бути здійснений в термін від 45 діб до моменту відправлення автобуса з урахуванням необхідного для отримання проїзних документів у квитковій касі часу.

    Правила обміну авіаквитківПравила обміну авіаквитків

    Для замовлення проїзних документів оберіть станцію відправлення та призначення, дату поїздки, а потім виберіть рейс і кількість місць в автобусі. Натисніть кнопку «Замовити». Перевірте інформацію про рейс і вказані Вами дані та натисніть кнопку «Оплатити». Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням документів у квитковій касі є платною. Для оплати послуг встановлений термін в 15 хвилин від моменту підтвердження замовлення натисканням кнопки «Оплатити». Якщо протягом встановленого строку Ви не проведете оплату Послуги, замовлення буде анульовано.

    Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер замовлення (наприклад: Д-1184985-0205, номер замовлення може відрізнятися в залежності від області). Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Архів поїздок», а також буде відправлений на адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації. За Вашим бажанням код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS повідомлення. У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Архів поїздок».

    Замовник або уповноважена ним особа повинна пред'явити код Інтернет-замовлення касиру автобусної каси того обласного підприємства автобусних станцій, зі станції якого відбувається відправлення пасажира згідно Інтернет-замовлення у вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром. На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або особа, якій буде надано код Інтернет-замовлення.

    Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення покладається на замовника. Код Інтернет-замовлення надає одноразове право на отримання проїзних документів. Після отримання Вами або уповноваженого Вами особи проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним. Перелік замовлень, зроблених за допомогою АС « Artel Tickets », Зберігається на приватній сторінці користувача («Архів поїздок»).

    Отримання проїзних документів можливо тільки при пред'явленні касиру документа засвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, має поставити на роздрукованої касиром квитанції особистий підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являється і передати цю квитанцію касиру. При відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

    Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів у квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення!

    Рекомендований мінімальний строк звернення до квиткової каси — за 15 хвилин до відправлення автобуса.

    Послуга продажу електронних проїзних документів на авіаційний транспорт дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, клас обслуговування і авіакомпанію перевізника, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред'явити їх при реєстрації в аеропорту для отримання посадкового талону (порядок проходження реєстрації на рейс може відрізнятися в залежності від рейсу і аеропорту відправлення).

    Для замовлення електронного квитка оберіть аеропорт відправлення та прибуття, дату поїздки, клас обслуговування та інші необхідні опції.

    Після вибору рейсу введіть імена та прізвища пасажирів, серію і номер закордонного паспорта і та інші необхідні дані, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка та натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами.

    Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.

    Після оплати вартості електронного квитка, Вам буде надано бланк електронного квитка, де буде вказано всі необхідні дані про переліт. Бланк електронного квитка буде відправлений на адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації.

    Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Artel Tickets», зберігається на приватній сторінці користувача. Електронний авіаквиток є проїзним документом і дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна роздрукувати повторно.

    Пасажир повинен пред'явити бланк електронного квитка на стійці реєстрації в аеропорту при посадці.

    Увага! Відповідальність за правильність заповнення таких даних як: ім'я та прізвище пасажира, номер паспорта, адреси електронної пошти та контактного телефону несе пасажир. У разі неправильного зазначення даних, а також неможливості зв'язку з пасажиром ні по одному з доступних каналів (електронна пошта або телефон) компанія Artel Tickets відповідальність не несе!

    Рекомендований час початку реєстрації — за 2 години до відправлення рейсу. Граничний термін отримання посадкового талону на реєстраційній стійці в аеропорту — 40 хвилин до відправлення рейсу. Відповідальність за своєчасне звернення на реєстраційну стійку і отримання посадкового талону несе особа, яка скористалася послугою!

    Увага! Електронний квиток дає право на переліт тільки при пред'явленні в аеропорту документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт). За відсутності такого документа, реєстрація на рейс проведена НЕ БУДЕ!

    Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі перельоту дітей.

    Залізничні квитки

    Повернення невикористаних квитків на залізничні пасажирські перевезення, які були оформлені за допомогою системи «Artel Tickets», здійснюється за встановленими Українськими залізницями правилами, після роздрукування проїзних документів на бланках суворої звітності (паперовий квиток) в залізничній касі.

    При поверненні проїзного документа, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу. При поверненні квитка будуть утримані:

    — встановлені правилами Укрзалізниці комісійні збори,

    — комісії, сплачені при оформленні Інтернет-замовлення,

    — збори за переказ грошових коштів.

    Увага! Повернення відбувається на те платіжний засіб, за допомогою якого квиток був придбаний. Якщо квиток був оплачений за допомогою пластикової картки — на пластикову карту і т.п.

    Автобусні квитки

    Повернення коштів за невикористані автобусні квитки, оформлені за допомогою системи «Artel Tickets», здійснюються згідно діючих Правил перевезення пасажирів. після роздрукування проїзних документів у касі ОПАС (обласне підприємство автобусних станцій). Повернення необхідно здійснювати в тій же касі, де квитки були роздруковані. При поверненні проїзного документа необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

    При цьому утримуються (не повертаються) наступні збори:

    — збори, передбачені Правилами перевезень пасажирів автомобільним транспортом,

    — комісійні збори за оформлення Інтернет-замовлення

    — збори за переказ грошових коштів.

    Утримання із тарифу здійснюється відповідно до Правил перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

    Авіаційні квитки

    При поверненні авіаційних квитків Замовнику не повертаються комісійні збори, сплачені при оформленні замовлення, збори за переказ грошових коштів і утримується частина вартості авіаквитків в залежності від правил застосування тарифу, встановленого авіакомпанією.

    Для здійснення процедури повернення коштів сплачених за авіаквитки зверніться до служби технічної підтримки для уточнення суми повернення та інструкцій щодо заповнення заявки на повернення коштів. Підсумкова сума, яка підлягає утриманню при поверненні або обмін квитка, буде повідомлена Вам до моменту повернення / обміну квитка!

    Джерело: http://artel-tickets.com.ua/pravila