Правила повернення авіаквитків

Для чого витрачати свій невідновлюване час і кошти на пробки на трасах, глянсовий типографський бланк, аеропортові збори, оплату націнки, приплюсовуються до ціни авіаквитка, поїздку в касу, касовий збір сумне сподівання своєї черги, праця касира, і т.п. Хочемо повідомити Вам, відносно давно, 7 років тому неурядова організація, система IATA, регулююча продаж квитків на літак ввела в дію реалізацію авіа квитків через інтернет, але різні пасажири навіть зараз воліють купувати авіаквитки звичайним методом. Все визначає, в чому Ви потребуєте — Ви хочете отримати гарний бланк і авіаквиток за дуже високою ціною, тоді Вам у бік міського аеровокзалу. У випадку, якщо Вам необхідні тільки дешеві авіа квитки без переплат, то Ви потрапили за туди, куди слід. Це погана ідея перебувати в черзі в авіакасі свого міста, з метою знайти авіаквиток ?!

Правила повернення авіаквитків

А А А

В силу будь-яких причин у пасажирів  виникає необхідність повернення авіаквитків або перебронювання. Перед тим як забронювати квиток потрібно ознайомитися з правилами повернення та обміну авіаквитків.

Для різних авіакомпаній існують свої правила повернення та обміну авіаквитків, які необхідно уточнювати на офіційних сайтах авіакомпаній. Розрізняють два види повернення авіаквитків: вимушений і добровільний. Вимушений — якщо авіакомпанія не виконала умов авіаперевезення (скасування, перенесення рейсу і т.п.), добровільний — з вашої ініціативи.

Деякі правила повернення та обміну авіаквитків для «Airberlin»:

1. Якщо ви запізнилися на рейс або не пройшли реєстрацію вчасно, то ви втратите всі права на повернення грошей за квиток. Політ на іншому рейсі буде можливий тільки при покупці нового квитка.

2. перебронювати квиток можна не пізніше закінчення реєстрації на рейс у квитковій стійки, при цьому доплачується різниця між первісною вартістю квитка та діючою. Додатково стягується комісійний збір.

3. Не можна перебронювати міжнародний рейс на внутрішній і навпаки. Перебронювання через Інтернет можливо не пізніше двох днів до запланованої дати вильоту. Прізвище в режимі онлайн змінити не можна.

4. При скасуванні чи невикористання авіаквитка необхідно повідомити авіакомпанію письмово (e-mail) або по телефону, інформація розміщена на офіційному сайті.

5. Відшкодування грошей неможливо при скасуванні авіаквитків за деякими тарифами (JustFly або FlyDeal).

Правила повернення авіаквитків і перебронювання детально на офіційному сайті авіакомпанії в розділі «Правила та умови»: www.airberlin.com

Деякі правила повернення авіаквитків для «Трансаеро»:

1. Повернення квитків більш ніж за добу до початку перельоту проводиться без будь-яких комісійних зборів, якщо початок перельоту на території РФ.

2. Повернення квитків більше ніж за добу до початку перевезення здійснюється з вирахуванням 10% комісійних застосованого тарифу, якщо перевезення починається за кордоном.

3. При поверненні квитка менш ніж за добу до перельоту стягується комісія в розмірі до 25%.

4. стягувати штрафи за повернення авіаквитків і відмова від польоту менш ніж за три години до польоту (класу Імперіал).

Правила повернення та обміну авіаквитків детально читайте на офіційному сайті в розділі «Інформація та послуги» transaero.ru 

При купівлі авіаквитків в касі або бронюванні на сайті потрібно уточнювати «Умови авіаперевезень».

Завантаження.

    Підписка на розсилку

Джерело: http://mskpartner.ru/pravila-vozvrata-aviabiletov/

*****

Правила повернення авіаквитків

Іноді трапляється так, що заплановану поїздку доводиться відкласти, а в зв'язку з цим і повернути куплений раніше авіаквиток. Але часто зробити це непросто, і в цьому винні не стільки авіаперевізники, скільки самі пасажири.

Перед покупкою авіаквитка треба уважно прочитати правила повернення авіаквитків і грошей за них, особливо якщо цією авіакомпанією ви летите вперше. Правила повернення доступні ще до оформлення замовлення, з ними ви можете ознайомитися в спеціальній графі, перш ніж оплачувати покупку.

Можливість повернення авіаквитка і грошей за квиток часто визначається тарифом, який ви обрали при покупці, чим дешевше обраний тариф, тим складніше здати квиток. У багатьох авіакомпаній є тарифи flexible, тобто «гнучкий тариф» і non-flexible, тобто не гнучкий, коли діють обмеження на зміну дати вильоту і на повернення квитка. Квитки за гнучким тарифом коштують дорожче, але часто за них йде повне повернення коштів і можливість без доплати змінити дату вильоту. Так само, купивши квиток за більш дорогому тарифом, ви зможете повернути його навіть після вильоту і отримати назад повністю сплачену вами суму.

Акційні квитки або квитки, придбані з великою знижкою, як правило, обміну та поверненню не підлягають, навіть якщо повернення пов'язаний з хворобою.

Авіаквитків кожна компанія виставляє на свій розсуд. Наприклад, в Аерофлоті штраф за повернення квитка складає 35 євро і, в залежності від тарифу, з вартості квитка можуть ще утримати 25%, якщо ви здаєте авіаквиток менше, ніж за 24 години до вильоту.

Якщо ви розплачувалися за квиток картою, то гроші на неї після повернення авіаквитка надійдуть протягом 30 днів за мінусом комісійних зборів і штрафів авіакомпанії, якщо такі є.

Здійснюється шляхом надання довідки з медичної установи із зазначенням діагнозу та рекомендаціями типу «дотримуватися постільного режиму» або «протипоказано перебування в місцях великого скупчення народу» і т.д. У деяких авіакомпаніях вас можуть ще попросити написати заяву на повернення грошових коштів у зв'язку з непередбаченими обставинами. Скільки грошей вам в підсумку повернуть за квиток треба уточнювати безпосередньо в авіакомпанії. У будь-якому випадку утримають комісійний збір.

Таке трапляється рідко, але все ж треба знати, які дії ви можете зробити в цій ситуації. Ні в якому разі не викидайте квиток, за яким був перенесений рейс! Якщо рейс скасували, а час наступного рейсу невідомо, ви можете йти в касу і здавати квиток, в тому числі і «безповоротний», який був придбаний вами за дешевим тарифом що не дозволяє здавати квиток. В авіа касі ви можете здати так само і електронний квиток, гроші прийдуть назад на вашу карту протягом 30 днів (як правило, тижні через 2 гроші вже приходять).

Перенесення рейсу. Якщо авіакомпанія запропонує вам придбати інший квиток на перенесений рейс, який буде вже коштувати дорожче, ви вправі в судовому порядку вимагати різницю у витратах (стаття 15 Цивільного кодексу РФ). Однак не варто купувати квиток в бізнес клас, якщо перший квиток був придбаний в економ клас. В даному випадку різницю у витратах не відшкодують.

Крім збитків, понесених у зв'язку із заміною дешевого авіаквитка на дорожчий, ви так само можете вимагати в суді та відшкодування моральної шкоди, так як через перенесення рейсу ви могли спізнитися на дуже важливе для вас події (наприклад, весілля чи похорон).

Перевізник зобов'язаний відшкодувати всі витрати пасажиру, який той поніс у зв'язку з перенесенням рейсу: харчування, готель, купівлю нових авіаквитків та ін. Важливо зберігати всі чеки! Що робити, якщо ваш рейс затримали, читайте тут.

Джерело: http://patriotov.net/aviabileti-online/217-vozvrat-aviabiletov-i-deneg-za-nih-obshchie-pravila

*****

Правила повернення авіаквитків

Ініціатором повернення (Заявником) може бути Покупець, безпосередньо здійснював оплату авіаквитка — заявку на повернення потрібно заповнити або в касах придбання, або вона висилається за запитом заявника на вказану електронну адресу.

Кошти повертаються на реквізити Покупця.

Повернення буде проведене протягом 5–10 банківських днів з моменту отримання запиту на повернення.

Умови повернення коштів за сплачені авіаквитки; можливість повернення за Умовами обраного тарифу; неповоротні тарифні та сервісні збори; штрафи, стягнуті авіакомпаніями при поверненні квитків

Можливість повернення та / або обміну авіаквитка на інший рейс або іншу дату визначається правилами застосування та обмеженнями обраного Вами тарифу. Правила застосування доступні перед покупкою при оформленні замовлення.

Будь ласка, зверніть Вашу увагу, що крім можливих штрафів авіакомпанії, компанія має право утримати додатковий сервісний збір за послугу оформлення обміну / повернення квитка в розмірі, еквівалентному 150/70 грн. за квиток, відповідно. У разі вимушеного повернення сервісний збір за оформлення не стягується.

Якщо необхідність вимушеного повернення викликана не з вини Авіакомпанії (скасування рейсу, зміна в розкладі т.д.), а Вашими особистими обставинами, то для підтвердження поважної причини Вас попросять надати відповідні документи (копію довідки про хворобу пасажира, родича потребує догляду і т .буд.).

Рішення про стягнення штрафів, у разі вимушеного обміну / повернення не з вини Авіакомпанії, приймається Авіакомпанією.

Штраф компанії за повернення квитка може становити від 20% до 70% вартості квитка і залежить виключно від правил застосування тарифу квитка. При цьому стягується збір за послуги повернення.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно правил, в деяких авіакомпанії існують неповоротні квитки. Як правило, найдешевші тарифи, відомі як пільгові тарифи або тарифи з обмеженнями. не допускають повернення вартості квитка.

Комісійний збір, сплачений при купівлі квитка, не повертається.

Джерело: http://avia.kh.ua/2013-10-02-20-59-55/303-2013-11-08-13-37-44.html

*****

Правила повернення авіаквитків

Якщо ви купили авіаквиток на OZON.travel і з якихось причин хочете його повернути, знайдіть в особистому кабінеті поруч із замовленням, від якого ви хочете відмовитися, посилання «Повернення і обмін». Перейшовши за цим посиланням, ви зможете заповнити електронну заяву на повернення, на підставі якого ми анулюємо місця, розрахуємо суму повернення і переведемо гроші на Ваш користувальницький рахунок в OZON.travel або іншим зазначеним вами способом.

До того, як заповнити заяву, ми рекомендуємо вам уточнити, чи дозволяє тариф вашого квитка здати його і які штрафи будуть застосовуватися. Найменші штрафи при поверненні стягують російські авіакомпанії для авіаквитків з вильотом з Росії. У більшості зарубіжних перевізників дешеві тарифи є безповоротними — в кращому випадку ви зможете повернути невикористані такси. Щоб дізнатися, які штрафи і утримання будуть застосовані при поверненні конкретно вашого квитка, заповніть заявку на попередній розрахунок повернення там же, в Особистому кабінеті за посиланням «Повернення і обмін».

Зверніть увагу, що більшість авіакомпаній в разі неявки на рейс (no-show) або не повертають гроші, або вводять додатковий штраф, тому час відправки заяви дуже важливо. Чим раніше зроблений повернення, тим більше шансів уникнути максимальних втрат. Запит на термінове повернення потрібно надсилати мінімум за 4 години до початку реєстрації на рейс. У цьому випадку він гарантовано буде нами оброблений. Після початку реєстрації починають діяти підвищені штрафні санкції за повернення квитка.

У більшості випадку підставою для вимушеного повернення є:

Правила повернення авіаквитків

  • скасування і затримка рейсу більше, ніж на 3 години;
  • смерть пасажира.

Деякі авіакомпанії визнають достатньою підставою для вимушеного повернення авіаквитка:

  • офіційну відмову у візі (необхідно надати копію сторінки паспорта з відміткою про відмову);
  • хвороба пасажира, що спричинила госпіталізацію (необхідно надати підтверджуючі документи з лікарні);
  • смерть близького родича пасажира (необхідно надати підтвердження спорідненості та довідку про смерть).

Всі подібні випадки вимагають додаткового узгодження з авіакомпанією і розглядаються в індивідуальному порядку. Повернення коштів проводиться тільки після того, як авіакомпанія визнає даний повернення вимушеним. Зверніть увагу, що середній термін розгляду авіакомпанією заяви на вимушений повернення становить 1 місяць.

Вимушений повернення коштів здійснюється також у тих випадках, коли OZON.travel не може виконати замовлення клієнта (як правило, це пов'язано з відмовою постачальника послуг).

У разі вимушеного повернення повертається повна вартість авіаквитка.

З російських авіакомпаній відмова у візі не вважають підставою для вимушеного повернення Трансаеро, S7 і Уральські авіалінії. З міжнародних, літаючих в Росію, — Iberia, SN Brussels (Брюссельські авіалінії), SAS. Зрозуміло, авіакомпанії, які не виконують рейси до Росії, також не розглядають відмову у візі як підстава для вимушеного повернення.

Хвороба пасажира (І тим більше родичів) не вважають підставою для вимушеного повернення Turkish Airlines, Estonian Air, Lufthansa, Austrian Airlines, Etihad Airways. Для запиту вимушеного повернення по хвороби по авіакомпаніям Трансаеро і S7 необхідні оригінали довідок

Повернення грошових коштів здійснюється в кілька етапів, кожен з яких вимагає певного часу.

  • Розгляд заяви — від 4 годин (термінове повернення) до 7 робочих днів.
  • Запит повернення в авіакомпанії (якщо потрібно) — до 3 місяців.
  • Перерахування грошей з OZON.travel — для кожного із способів повернення терміни вказані нижче. У середньому, до 4 робочих днів.
  • Перерахування грошей банком або платіжною системою на рахунок / гаманець конкретного клієнта — залежить від банку / платіжної системи.

Всі випадки, які не підпадають під визначення вимушеного повернення, вважаються добровільним поверненням. При добровільному поверненні авіаквитка:

  • утримується штраф авіакомпанії (якщо тариф квитка передбачає штрафні санкції). Інформацію про це можна дізнатися в «Особистому кабінеті» на OZON.travel, розділ «Мої замовлення» (у правилах застосування тарифу);
  • НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ агентський збір OZON.travel (якщо він був включений у вартість квитка при продажу);
  • стягується збір за обробку повернення в розмірі 700 р. для замовлень, створених до 00:00 московського часу 13 січня 2015 і 800 р. для замовлень, створених після 00:00 московського часу 13 січня 2015. Збір не утримується при поверненні квитків немовлят. При оплаті замовлення банківською картою, збір буде списаний окремої транзакцією з Вашого банківського рахунку протягом 4 днів з моменту оформлення повернення.

Доступні способи повернення коштів за квиток будуть запропоновані системою автоматично залежно від способу, яким був оплачений дане замовлення.

Доступні способи повернення коштів:

Зарахування на Користувальницький рахунок клієнта в OZON.travel,

Повернення грошових коштів на банківську картку, з якої здійснювалася оплата.

Користувальницький рахунок використовується для зручності Користувача і забезпечення можливості оплати наступних замовлень з нього, а також як проміжний етап в ланцюжку повернення грошей на банківську карту.

Термін зарахування грошей на карту (з моменту перерахування їх з OZON.travel) — 4 — 6 робочих днів (залежить від банку).

Доступні способи повернення коштів:

Зарахування на Користувальницький рахунок клієнта в OZON.travel,

  • Перерахування на електронний гаманець, з якого здійснювалась оплата.
  • Користувальницький рахунок використовується як проміжний етап в ланцюжку повернення грошей на електронний гаманець.

    Термін зарахування грошей на гаманець: від 4 до 8 робочих днів.

    Доступні способи повернення коштів:

    Банківська картка, з якої здійснювалася оплата.

    Повернення проводиться безпосередньо на карту, без попереднього зарахування грошей на користувальницький рахунок OZON.travel. Повернення на користувальницький рахунок неможливий.

    Термін зарахування грошей на карту: до 30 днів.

    Доступні способи повернення коштів:

    Джерело: http://www.ozon.travel/help/avia/how-to/return/