Продаж авіаквитків на вимогу

Ну так, як даний інтернет проект має переваги? У процесі пошуковій системі беруть участь перевірені надійні авіакомпанії і агентства. Доступні пропозиції авіаподорожі отранжіровани за вартістю, починаючи з самого дешевого. У реальному часі оцінюються ваші критерії: скільки квитків на літак, клас авіаквитка, місто прильоту, дати вильоту, аеровокзал «ЗВІДКИ», дата повернення паралельно перевіряються на сайтах компаній, систем бронювання, агентств. Скористайтеся можливістю застосовувати систему відображення видачі: ховайте нецікаві авіакомпанії, відзначайте бажане час, кількість і місто стикувань. Ми отримуємо значний перелік можливих пропозицій.

Продаж авіаквитків на вимогу

Карта сайту

Пам'ятка туриста

Повний пакет документів, які повинні бути у Вас на руках, для поїздки складається з наступних документів:

    закордонний паспорт з терміном дії не менше 6 місяців з моменту повернення і з відкритою візою (при відвідуванні візової країни!) авіаквиток; ваучер для поселення в готель; страховий поліс; Якщо неповнолітня дитина виїжджає за кордон у супроводі одного з батьків, слід мати на паспортному контролі нотаріально завірена згода другого батька на дану поїздку та свідоцтво про народження дитини. При виїзді за кордон неповнолітніх дітей з близькими родичами, без супроводу батьків, необхідно мати на паспортному контролі нотаріально завірена згода батьків на дану поїздку, а також свідоцтво про народження дитини.

В аеропорту (м.Київ, Україна)

Переконливо просимо Вас прибути в аеропорт не менш ніж за 2 години до вильоту! Стійка реєстрації закривається за 40 хвилин до вильоту.

При вильоті з аеропорту Вам необхідно мати весь отриманий Вами пакет документів і пред'являти їх на вимогу служб аеропорту при проходженні митного контролю, реєстрації на рейс і паспортного контролю.

Згідно чинному Законодавству України вивезення готівкової валюти за межі України без письмового декларування дозволений в розмірі до 10 000 Євро на кожного з туристів або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті. Рекомендуємо також, задекларувати при вильоті з України всі цінні предмети, що належать Вам (золоті прикраси, коштовності, дорогу фото-відео апаратуру). На стійці реєстрації Ви здаєте Ваші речі в багаж (крім ручної поклажі) і авіакомпанія видає Вам посадковий талон із зазначенням номера місця в літаку. Потім Вам необхідно піднятися на ескалаторі на другий поверх і пройти прикордонний контроль. Після прикордонного контролю Ви чекаєте запрошення на посадку в літак.

В аеропорту країни прибуття

По прильоту Вам необхідно пройти до стійки з написом “ PASSPORT CONTROL” для проходження паспортного контролю. Після проходження паспортного контролю, Ви проходите до місця отримання багажу. При виході з аеропорту / або в залі очікування Вас очікує представник приймаючої сторони з табличкою ідентичною назвою приймаючої компанії, зазначеної у Вашому ваучері. Потім Вас проводять до автобуса для подальшого трансферу до готелю, вказаною у Вашому ваучері. По дорозі Вам буде надана загальна інформація про курорт. Далі відбувається Ваше поселення в готель.

Відпочинок у готелі

На наступний день Вашого прильоту в обумовлений час відбудеться інфо-зустріч з гідом приймаючої компанії (час і номер телефону гіда зазначено в конверті, який Ви отримаєте по прильоту або ж час узгоджується усно при заселенні в готель в перший день). На інфо-зустрічі Ви зможете отримати відповіді на всі Ваші питання і придбати екскурсії.

На стенді Вашої приймаючої компанії в холі Вашого готелю, напередодні зворотного вильоту буде розміщена інформація щодо трансферу з готелю в аеропорт.

Зверніть увагу, що зазвичай в готелях час виселення (check out) – 12.00.

Якщо Ви хочете продовжити номер до більш пізнього виселення, необхідно за 2-3 дні звернутися до стійки адміністратора готелю. Якщо є така можливість, номер буде продовжений (за певну плату). Якщо Ви не бажаєте продовжувати номер, або ж готель переповнений і немає можливості, Ви маєте можливість здати валізи в кімнату зберігання в готелі.

У разі втрати паспорта, авіаквитка або багажу, просимо Вас негайно інформувати про це представника фірми, який підкаже, яким чином Ви зможете вирішити виниклу проблему.

Медичне обслуговування та страховка

При настанні страхового випадку, перш ніж звернутися до лікаря, Вам слід зателефонувати в службу сприяння за телефонами, вказаними у Вашому страховому полісі. Радимо також попередити про те, що трапилося Вашого гіда.

Перед поїздкою сформуйте і захопіть з собою аптечку першої допомоги, яка допоможе Вам при легких нездужання, заощадить Ваш час на пошуки лікарських засобів і позбавить від проблем спілкування іноземною мовою, крім того, безліч ліків можуть у різних країнах носити різні найменування: болезаспокійливі і серцево судинні засоби, засоби від нетравлення шлунка, жовчогінні, препарати проти закачування в транспорті, кошти від укусів комах, перев'язувальний матеріал, водонепроникний лейкопластир, очні краплі, сонцезахисні креми і креми для догляду за шкірою після перебування на сонці.

Якщо немає можливості звернутися до фахівців, то при витягуванні голок морського їжака використовуйте стерильні голки і оливкове масло, при опіку медузи допоможе оцет, питна сода та інші засоби з аптеки, після сонячного опіку використовуйте спеціальні лосьйони, в надлишку продаються в курортних зонах.

Зворотний виліт

Щоб уникнути різних ускладнень, просимо не спізнюватися і підходити до місця зустрічі для подальшого трансферу в аеропорт в зазначений час. У разі Вашої запізнення, Вам необхідно буде добиратися самостійно на таксі за свій рахунок. Перевірте наявність всіх Ваших речей і документів. В аеропорту Ви проходите паспортний контроль і здаєте багаж.

Зверніть увагу, що при перельоті в економ класі вага Вашого багажу не повинен перевищувати 20 кг на людину.

Рідини, гелі та аерозолі, що відносяться до безпечним, дозволено перевозити на

· борту повітряного судна в ємностях місткістю не більше 100 мл (або еквівалентної ємністю в інших одиницях виміру обсягу), упаковані в надійно закривається прозорий пластиковий пакет, загальним об'ємом не більше 1 л — один пакет на пасажира.

· Рідини в контейнерах ємністю більше 100 мл до перевезення не приймаються навіть у тому випадку, якщо ємність заповнена лише частково.

До поняття рідина відносяться : духи, помада, піна для гоління, дезодоранти, гелі, спреї, шампуні, лосьйони, креми, пасти, включаючи зубні пасти, масла, фарби, туші, напої. супи, сиропи і т.д.

Немає необхідності перевозити в пластиковому пакеті ліки та спеціальне харчування (наприклад, дитяче харчування), яке може знадобитися під час польоту. Ці речі також необхідно пред'являти на огляді службі безпеки.

Рідини, придбані в магазинах безмитної торгівлі в аеропорту чи на борту повітряного судна, повинні бути упаковані в надійно запечатаний (опломбований) пластиковий пакет, що забезпечує ідентифікацію доступу до вмісту пакета протягом польоту, на якому є достовірне підтвердження того, що ця покупка зроблена в аеропортових магазинах безмитної торгівлі або на борту повітряного судна в день (дні) поїздки.

· При покупці хутряних або дорогих золотих виробів обов'язково потрібно взяти в магазині рахунок і зберегти його для пред'явлення на митниці.

    На паспортному контролі Вас можуть попросити пред'явити готівку з розрахунку 50 і більше євро на людину на кожен день відпочинку (залежно від країни перебування). Час в країні відпочинку може відрізнятися від київського.

Джерело: http://ufsa.com.ua/tourist-to-know/

*****

Продаж авіаквитків на вимогу

Щоб надати клієнтові послуги по перельоту (у складі турпродукту або окремо), турфірма повинна укласти відповідний договір з перевізником. При продажу авіаквитків це посередницький договір, при чартерних перельотах — договір фрахту.

Сертифікація послуг

У статті 8 Повітряного кодексу РФ міститься вичерпний перелік організацій та послуг, які підлягають обов'язковій сертифікації. Турфірми, що реалізують авіаквитки і місця на чартер, в цей перелік не входять, тому здійснювати сертифікацію послуг їм не потрібно. Проте великі туроператори проходять таку сертифікацію на добровільній основі в Центрі сертифікації повітряних перевезень (ЦС ВП).

АВІАКВИТКИ

Зазвичай турфірми продають авіаквитки, укладаючи з компаніями посередницькі договори. За такими договорами турфірми зобов'язуються оформити і продати квитки за вимогами і правилами, які встановлює перевізник. За свої послуги турфірма отримує від авіакомпанії винагороду, яка і є її виручкою.

Саме з нього турфірма буде платити податки (на прибуток і ПДВ).

При цьому за правилами одних авіакомпаній винагорода посередника входить у вартість авіаперельоту, яка вказується на бланку квитка, а за правилами інших підприємств таку винагороду оформляється на спеціальних бланках (квитанції різних зборів), які випускає сам перевізник. Дані квитанції, так само як і авіаквитки, є бланками суворої звітності.

ПРИКЛАД

Турфірма ЗАТ «Зевс» продає клієнтам авіаквитки за агентським договором, укладеним з авіакомпанією. У липні турфірма продала 5 квитків на рейс Москва — Сочі, ціна кожного квитка — 9500 руб. Винагорода турфірми становить 10 відсотків від вартості проданих квитків.

В обліку ЗАТ «Зевс» бухгалтер зробить такі проводки:

ДЕБЕТ 006

 — 47 500 руб. (9500 руб. × 5 шт.) — Отримані бланки квитків за посередницьким договором (облік авіаквитків ведеться за їх вартості та кількості);

ДЕБЕТ 50 (51) КРЕДИТ 62

 — 47 500 руб. — Отримана оплата за авіаквитки від клієнтів;

КРЕДИТ 006

 — 47 500 руб. — Списані бланки реалізованих авіаквитків;

ДЕБЕТ 62

КРЕДИТ 76 субрахунок «Розрахунки з авіакомпанією»

Продаж авіаквитків на вимогу

 — 47 500 руб. — Відбито заборгованість по реалізованих авіаквиткам перед перевізником;

ДЕБЕТ 76 субрахунок «Розрахунки з авіакомпанією»

КРЕДИТ 90 субрахунок «Виручка»

 — 4750 руб. (47500 руб. × 10%) — нараховано винагороду за реалізацію авіаквитків (згідно з умовами агентського договору);

ДЕБЕТ 90 субрахунок «Податок на додану вартість»

КРЕДИТ 68 субрахунок «Розрахунки з ПДВ»

 — 724,58 руб. (4750 руб. × 18%. 118%) — нарахований ПДВ з агентської винагороди;

ДЕБЕТ 76 субрахунок «Розрахунки з авіакомпанією»

КРЕДИТ 51

 — 42 750 руб. (47 500 — 4750) — перерахована авіакомпанії заборгованість за реалізовані квитки (за вирахуванням агентської винагороди).

МІСЦЯ У чартер

Відповідно до статті 787 Цивільного кодексу РФ за договором фрахтування (чартер) одна сторона (фрахтівник) зобов'язується надати іншій стороні (фрахтувальнику) за плату всю або частину місткості одного або декількох транспортних засобів на один або кілька рейсів для перевезення вантажів, пасажирів і багажу.

Визначення договору фрахту (чартеру) повітряного судна наведено в статті 104 Повітряного кодексу РФ.

Договір фрахтування повітряного судна (чартеру) турфірма може укласти як з авіакомпанією, так і з посередницькою організацією, яка надає місця в літаку за договором субфрахта.

У договорі фрахтування повітряного судна (повітряному чартері) вказують гарантовану оплату за кожен рейс незалежно від його заповнюваності. Також в договір можна включити умову про розрахункової вартості одного місця в кожному класі.

При укладанні чартерного договору з авіаперевізником (посередником) турфірма оплачує весь блок місць на рейс, незалежно від того, чи всі їх вдасться реалізувати.

Винятком є ​​договори на так звані м'які блоки місць, коли турфірма може зменшувати квоту виділених місць. Але такі договори зустрічаються досить рідко, оскільки податкові органи трактують їх не як фрахт, а як договір купівлі-продажу. А він невигідний турфірмі.

Справа в тому, що міжнародні перевезення обкладаються ПДВ за ставкою 0 відсотків (подп. 4 п. 1 ст. 164 Податкового кодексу РФ). Але щоб підтвердити право на таку ставку, до податкової інспекції потрібно подати такі документи (п. 6 ст. 165 Податкового кодексу РФ):

1) виписку банку (її копію), що підтверджує фактичне надходження виручки від російського або іноземного особи за надані послуги на рахунок російського платника податків у російському банку;

2) реєстр єдиних міжнародних перевізних документів з перевезення пасажирів і багажу, що визначають маршрут перевезення із зазначенням пунктів відправлення та призначення.

При цьому податківці вважають, що підтвердити правомірність використання нульової ставки може тільки сам перевізник. Цю точку зору поділяють і арбітри в постанові ФАС Далекосхідного округу від 6 травня 2004 № Ф03-А24 / 04-2 / ​​727.

Однак якщо дотримуватися цієї позиції, то виходить, що турфірма, яка купила у перевізника чартер (блок-чартер), при подальшій реалізації квитків туристам повинна нараховувати ПДВ за ставкою 18 відсотків. При цьому в документах, отриманих від авіаперевізника, буде вказана ставка ПДВ 0 відсотків і турфірмі нічого буде зарахувати з бюджету.

Плата турфірми за обслуговування рейсу

У деяких випадках туроператор за договором з перевізником частково оплачує обслуговування авіарейсу сторонніми фірмами. У цьому випадку в договорі між турфірмою і перевізником потрібно прописати, що забезпечення всіх умов перевезення, в тому числі і обслуговування повітряного судна в аеропорту призначення, здійснює сам перевізник, а турфірма виробляє тільки оплату послуг за його дорученням.

Більш того, в договорі необхідно прописати, яким компаніям і за якими реквізитами, а також у якій валюті турфірма повинна проводити оплату. При цьому на рахунках, що виставляються обслуговуючими фірмами, має бути зазначено, що замовником послуг є авіакомпанія, а платником — турфірма.

Дешеві чартери ви знайдете на сайті airbooking.ru. Компанія Airbooking працює на ринку чартерних перевезень і в туризмі з 2001 року.

В. Семініхін, керівник

Джерело: http://delovoymir.biz/ru/articles/view/?did=8127