Продаж жд та авіаквитків

Поставте необхідну відмітку у вікно, але якщо Ви хочете летіти. Пошукова форма нашого ресурсу містить: вік бронюють, кнопку «Пошук», полі аеропорту відправлення, вікно календаря повернення, віконце для вибору населеного пункту призначення, вікно часу відправлення, скільки буде авіаквитків, клас авіа квитка бюджетний або преміум. Форма пошуку на цьому web проекті допоможе відвідувачам забронювати дійсно відмінні пропозиції для предпочитаемого відпустки. Однак, якщо Ви маєте проблеми у бронюванні авіа квитків запитуйте нас через Контакти. Ці області використовуються для заповнення.

Рейтинг агентств з продажу авіаквитків

УВАГА! ПРОДАЖ — ЖД квитків, АВІА квитків, квитків на міжміський автобус

18.12.13 23:00

ПРОДАЖ — ЖД квитків, АВІА квитків, квитків на міжміський автобус

Ми пропонуємо Вам можливість купити квитки на всі види транспорту не виходячи з дому.

Для цього Вам потрібно:

1. Зателефонувати нам або написати свій запит через сайт (місто напрямки, дата, кв-під квитків).

2. Ми обробляємо Вашу заявку і надаємо інформацію по телефону або відповідь при-силаем на Вашу електронну адресу.

3. Якщо ви вирішили придбати проїзний документ, то ми вам виставляємо рахунок і відправляємо його на Вашу електронну пошту.

4. Ви оплачуєте рахунок (через Приват-24 на картку ПриватБанку, або перераховуєте прямо на наш розрахунковий рахунок).

5. Після оплати отримуєте свій проїзний документ на електронну пошту або можете забрати у нас в офісі.

Ось так швидко Ви можете опинитися в будь-якому куточку світу.

Наші контакти: 0642-710337, 0660857475, 0967972287

Джерело: http://intur-voyazh.uaprom.net/n92711-prodazha-zhd-biletov.html

*****

Продаж жд та авіаквитків

Автоматизована система самообслуговування «Uticket» (Далі АС «Uticket») Призначена для надання наступних послуг (далі — Послуги):

Замовлення проїзних і перевізних документів з наступним друком та отриманням проїзних документів у квитковій касі

Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення та надання Замовнику унікального номера Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його на Бланке Інтернет-замовлення або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення).

Покупки електронних проїзних документів (електронний квиток, який не вимагає обміну в касі)

Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка в вигляді, що дозволяє роздрукувати його, або скопіювати іншим чином для пред'явлення провіднику при посадці в поїзд.

Послуги Системи

Інтернет-замовлення проїзних і перевізних документів на залізничні пасажирські перевезення

Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів (Квитків) з подальшим їх отриманням у квитковій касі дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи в автоматизованої залізничній квитковій касі на території України. Послуга замовлення перевізних документів дозволяє придбати документи на перевезення додаткового багажу (багажну квитанцію), перевізного документа на тварину або техніку.

Інтернет-замовлення проїзних документів на залізничні пасажирські перевезення можливий тільки для повних та дитячих проїзних документів. Послуги Інтернет-замовлення пільгових, військових, безкоштовних, проїзних документів не надаються.

Інтернет-замовлення може бути здійснено за 45 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу. Для замовлення квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні.

При одному одноразовому зверненні до Системи і замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 квитки тільки в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «Uticket» не обмежена.

Замовлення перевізних документів можливий тільки у разі придбання проїзного документа. Один пасажир може оформити за одним перевізним документом кожного з 3-х видів перевізних документів на додаток в своєму квитку.

Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодитеся з Правилами та натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати Інтернет-замовлення.

Виберіть зручний спосіб оплати вартості Інтернет-замовлення та натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата вартості квитків проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи. Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів є платною. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер з 16 символів (наприклад: ПКЯ — Е5-1184905–0205).

За бажанням Замовника код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS-повідомлення.

Увага! При оформленні перевізного документа, на додаток до квитка на поїзд, формується додатковий код замовлення для кожного з перевізних документів. Для отримання перевізного документа в касі необхідно надати саме код перевізного документа.

Замовник або уповноважена ним особа повинні пред'явити код Інтернет-замовлення в залізничну квиткову касу в будь-якому вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром.

Увага! Бланк замовлення не дає права на посадку і проїзд в поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом і підлягає обов'язковому обміну на ППД (Проїзний (перевізний) документ) у будь автоматизованій залізничній касі ТІЛЬКИ материкової частини України. У Криму обмін не провадиться.

На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи на бланках суворої звітності. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або третя особа, якій буде передано код Інтернет-замовлення. Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів і квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення! Рекомендований час звернення до квиткової каси — не менше ніж за 15 хвилин до відправлення поїзда.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну коду Інтернет-замовлення на проїзні документ з метою повернення частини їх вартості протягом 1 години з моменту відправлення поїзда.

Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення несе замовник. Код Інтернет-замовлення надає одноразову право на отримання проїзних документів.

Після отримання Замовником, або уповноваженою особою проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним.

Увага! Отримання проїзних документів можливо тільки при пред'явленні касиру документа, що посвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, зобов'язана поставити на роздрукованої касиром квитанції підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являються і передати цю квитанцію касиру. У разі відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

Електронний залізничний квиток

Послуга продажу електронних проїзних документів дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред'явити їх при посадці (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного телефону або іншого пристрою ), і розпізнати QR-код зчитувальних пристроїв провідника.

На даний момент продаж електронних квитків на залізничні пасажирські перевезення доступна тільки для повних та дитячих проїзних документів для поїздів класу Інтерсіті +. Електронний квиток може бути куплений за 45 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу.

Для замовлення електронного квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні. При одному одноразовому замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 проїзні документа тільки в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «Uticket» не обмежена.

Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка і натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.

Увага! Залізничні квитки є іменними. Ім'я та прізвище пасажира повинні бути введені точно так само і на тій же мові, як вони значаться в посвідченні особи пасажира, яке буде пред'явлено провіднику при посадці. Якщо ім'я та прізвище в квитку не збігаються з даними у квитку, посадка проведена не буде.

Послуга з придбання проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка, Вам буде надано бланк електронного квитка, де буде вказано всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка також включає в себе QR-код (двомірний штрих-код), в якому міститься інформація про поїздку і особистості пасажира. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», А також буде відправлений на адресу електронної пошти вказаній при реєстрації.

Пасажир повинен пред'явити бланк електронного квитка провіднику при посадці в будь-якому вигляді, забезпечує розпізнавання QR-коду зчитувальних пристроїв (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного пристрою).

У випадку, якщо QR-код був пошкоджений і зчитування його неможливо, провідник може підтвердити інформацію про поїздку введенням унікального номера квитка в зчитувальний пристрій. Електронний квиток є проїзним документом і не підлягає обміну в касі на квиток, надрукований на бланку суворої звітності.

Рекомендований час посадки на поїзд — за 30 хвилин до відправлення поїзда.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну електронного квитка на проїзні документ з метою повернення частини їх вартості до моменту прибуття поїзда до кінцевої зупинки.

Увага! Електронний квиток дає право на проїзд тільки при пред'явленні провіднику документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт або водійське посвідчення). За відсутності такого документа, посадка дозволено НЕ БУДЕ!

Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

Інтернет-замовлення проїзних документів на автобусні пасажирські перевезення

Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням у квитковій касі (інтернет-замовлення автобусного квитка) дозволяє вибрати маршрут, дату, автобус і місця в автобусі, сплатити проїзні документи і отримати автобусні квитки в квитковій касі того обласного підприємства автобусних станцій (ОПАС ), зі станції якого здійснюється відправлення автобуса згідно Інтернет-замовлення.

Інтернет-замовлення проїзних документів здійснюється тільки для повних проїзних документів, послуга на замовлення пільгових проїзних документів не надається.

Кількість звернень до системи «Uticket», Необмежена. Інтернет-замовлення проїзних документів може бути здійснений в термін від 45 діб до моменту відправлення автобуса з урахуванням необхідного для отримання проїзних документів у квитковій касі часу.

Для замовлення проїзних документів оберіть станцію відправлення та призначення, дату поїздки, а потім виберіть рейс і кількість місць в автобусі. Натисніть кнопку «Замовити». Перевірте інформацію про рейс і вказані Вами дані та натисніть кнопку «Оплатити». Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням документів у квитковій касі є платною. Для оплати послуг встановлений термін в 15 хвилин від моменту підтвердження замовлення натисканням кнопки «Оплатити». Якщо протягом встановленого строку Ви не проведете оплату Послуги, замовлення буде анульовано.

Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер замовлення (наприклад: Д-1184985-0205, номер замовлення може відрізнятися в залежності від області). Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», А також буде відправлено на адресу електронної пошти вказаній при реєстрації. За Вашим бажанням, код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS повідомлення. У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».

Замовник або уповноважена ним особа повинна пред'явити код Інтернет-замовлення касиру автобусної каси того обласного підприємства автобусних станцій, зі станції якого відбувається відправлення пасажира згідно Інтернет-замовлення у вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром. На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник, або особа, якій буде надано код Інтернет-замовлення.

Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення покладається на замовника. Код Інтернет-замовлення надає одноразове право на отримання проїзних документів. Після отримання Вами, або уповноваженого Вами особи проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним.

Отримання проїзних документів можливо тільки при пред'явленні касиру документа засвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, має поставити на роздрукованої касиром квитанції особистий підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являється і передати цю квитанцію касиру. При відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів у квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення!

Рекомендований мінімальний строк звернення до квиткової каси — за 15 хвилин до відправлення автобуса.

Порядок повернення коштів за невикористані проїзні документи

Залізничні квитки

Повернення невикористаних квитків на залізничні пасажирські перевезення, які були оформлені за допомогою системи « Uticket ». здійснюється за встановленими Українськими залізницями правилами, після роздрукування проїзних документів на бланках суворої звітності (паперовий квиток) в залізничній касі.

При поверненні проїзного документа, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу. При поверненні квитка будуть утримані:

— встановлені правилами Укрзалізниці комісійні збори,

— комісії сплачені при оформленні Інтернет-замовлення,

— збори за переказ грошових коштів.

Увага! Повернення відбувається на те платіжний засіб, за допомогою якого квиток був придбаний. Якщо квиток був оплачений за допомогою пластикової картки — на пластикову карту і т.п.

Автобусні квитки

Повернення коштів за невикористані автобусні квитки, оформлені за допомогою системи « Uticket ». здійснюються згідно діючих Правил перевезення пасажирів. після роздрукування проїзних документів у касі ОПАС (обласне підприємство автобусних станцій). Повернення необхідно здійснювати в тій же касі, де квитки були роздруковані. При поверненні проїзного документа, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

При цьому утримуються (не повертаються) наступні збори:

— збори, передбачені Правилами перевезень пасажирів автомобільним транспортом,

— комісійні збори за оформлення Інтернет-замовлення

— збори за переказ грошових коштів.

Утримання із тарифу здійснюється відповідно до Правил перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

Джерело: http://bilet-tm.com.ua/uslugi/drugie-uslugi/pravila-uticket.htm