Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

Отже, яким чином виходить знаходити доступні авіаквитки? Нам передають великий список можливих рейсів. У механізмі пошуку підключені перевірені надійні компанії і агентства. Можливі варіанти подорожі сформовані за зростанням вартості, починаючи з дуже дешевого. У режимі онлайн моніторяться всі дані: скільки авіаквитків, місто вильоту, клас авіаквитка, дата повернення, аеровокзал призначення, коли туди паралельно порівнюються в базах систем бронювання, авіакомпаній, агентств з продажу. У Вас є можливість застосовувати фільтри пошуку: ховайте нецікаві агентства, вказуйте необхідний час, місто і кількість стикувань.

Рейтинг агентств з продажу авіаквитків

Міністерство транспорту України готує нові правила гри для агентів з продажу авіаквитків. Їм доведеться проходити сертифікацію авіаційним департаменту. Таким чином передбачається навести порядок на ринку і поліпшити якість послуг. Зараз кожен перевізник встановлює власні правила роботи і агенти змушені розриватися між інтересами авіакомпаній, — передає СТБ.

У сфері продажів авіаквитків в Україні зараз працює близько тисячі компаній. Більшість з них можна віднести до категорії дрібних. Більш-менш солідними вважаються приблизно десята частина.

Досі не ясно, які саме вимоги будуть пред'являтися до агентів. Чи буде це наявність страхового фонду, або достатньо банківської гарантії. Одні компанії мають обороти в 100 і більше тис. Інші — в 10 разів менше, і пред'являти до них однакові вимоги було б не зовсім коректно. З іншого боку, необхідність змін назріла вже давно. Кожна з авіакомпаній має власне бачення, як продавати квитки, через яку систему і скільки за це платити, що періодично породжує скандали. | Forinsurer.c?

Джерело: http://forinsurer.com/news/04/06/09/886

*****

Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

Агентство з продажу авіаквитків ТОВ «БЕРЕЗЕНЬ» протягом 9 років працює на ринку авіаперевезень. Досвід наших співробітників дозволяє відповісти на всі питання, надати всю інформацію по цікавить маршрутом і забронювати квиток. Ми із задоволенням виконаємо індивідуальне замовлення з розробкою маршруту будь-якої складності.

Інтернет-магазин Азов-Сітка — Україна, Запорізька область, Бердянськ.

Пропонуємо широкий асортимент риболовних сітей і аксесуарів для риболовлі, низькі ціни, индивидуальн

Риболовля в Київській області — Україна, Київська область, Великі Прицьки, Кагарлицький район.

Ставок розташований поруч з селом Великі Прицьки Кагарлицького району Київської області. У господарюванні

Державне СКТБ Інституту фізики НАН України — Україна, Київська область, Київ.

ДСКТБ Інституту фізики НАН України вже п'ятнадцятий рік серійно випуску

Автосалон "ВОК-АВТО". — Україна, Київська область, Київ.

продаж бу авто киев продам авто киев терміново продам терміново авто киев продати авто продати авто київ

СПД Максимов — Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ.

Виробляємо виготовлення і монтаж металопластикових вікон будь-яких розмірів і форми з профілю: WDS, Alu

Джерело: http://allprices.com.ua/view.php?id=113065

*****

Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

Ми спеціалізуємося на індивідуальних, бізнес, інсентив і незвичайних турах, а також на корпоративному обслуговуванні компаній.

Наша компанія була заснована Ігорем та Оксаною Короленка 30 грудня 1991, ми займаємося туристичним бізнесом з листопада 1994 року.

26 грудня 1995 вперше в історії України був організований перший чартерний рейс на Сейшели (стаття в газеті «Seychelles Weekend Nation»).

З червня «Загір'я» займається бронюванням та продажем авіаквитків і на сьогоднішній день є агентом найбільших міжнародних та українських авіакомпаній. Одними з перших в Україні ми стали партнерами глобальної дистрибутивної системи AMADEUS.

За підсумками року ми були визнані кращим агентством України з продажу авіаквитків Air France і отримали три безкоштовних квитка в Нью-Йорк на легендарному надзвуковому Concorde.

З 2000 року ми є членами Золотого Клубу Амадеус («десятка» провідних українських авіаагентств).

Джерело: http://www.zagorye.ua/company/about/

*****

Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

(Туристичних компаній, онлайн-сервісів з продажу авіаквитків і турпутівок, агентських, брокерських та консалтингових компаній)

СК «Альфа Страхування» пропонує всім вже існуючим, а також потенційним партнерам взяти участь в унікальному проекті «АЛЬФА ТУР».

«АЛЬФА ТУР» — це інноваційне IT-рішення з продажу страховок ВЗР (страхування виїжджаючих за кордон) безпосередньо на Вашому сайті!

Ваші клієнти зможуть оперативно і самостійно розрахувати вартість страховки в режимі онлайн, оформити та оплатити договір страхування, а Ви отримаєте комісійну винагороду за кожен договір, укладеним таким чином, не витрачаючи при цьому ніяких людських, технічних і часових ресурсів.

  • Установка, підключення та супровід сервісу «АЛЬФА ТУР» — безкоштовні
  • Вам не потрібно відволікатися і консультувати клієнтів про можливі програмах страхування, їх варіаціях, умовах і опціях. З цією інформацією клієнт зможе самостійно ознайомитися при роботі з нашим сервісом
  • Ваші клієнти в режимі онлайн зможуть отримати доступ до самостійного повному циклу страхування на Вашому сайті: від консультації до оплати договору, що дозволить Вам значно розширити можливості Вашого інтернет-ресурсу (привабливість сайту, кількість нових клієнтів, новий сервіс і додатковий дохід)
  • Вам буде надано доступ до актуальної статистикою продажів страховок, де в режимі онлайн Ви зможете щодня відстежувати продані страховки з вашого сайту і бачити всі необхідні дані по всіх клієнтах і вартості кожного договору
  • Отримання оперативної звітності з продажу та автоматичне формування реєстрів проданих договорів за період в один клік — це реально за допомогою сервісу «АЛЬФА ТУР»
  • Всі технічні ресурси, сервери і платформи повністю забезпечені страховою компанією
  • Виняткова безпека оплати клієнтами договорів страхування за допомогою платіжних карт в режимі онлайн гарантована за допомогою надійної платіжної системи на вибір клієнта: Portmone або інтернет-еквайринг від ПАТ «Альфа Банк» (З використанням технологій 3D-Secure від VISA і SecureCode від MasterCard)
  • Ми забезпечимо Вас технічною документацією і завжди надамо оперативні консультації та підтримку на всіх етапах процесу продажів.

Якщо Ви хочете стати партнером СК «Альфа Страхування» по онлайн-продажу страхових продуктів на Вашому сайті, будь ласка, напишіть нам по електронній пошті: ABabin@alfaic.ua

Джерело: http://alfaic.ua/product/alfa_tour

*****

Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

На нашому сайті ви можете замовити онлайн авіаквитки всіх компаній світу. Також є можливість бронювати авіаквитки, оплатити їх онлайн і отримати на електронну пошту. Наша компанія гарантує, що купуючи квитки авіа компаній на нашому сайті, ви отримуєте найдешевші квитки.

Лоу кост чи інакше бюджетні авіаквитки призначені для тих, хто віддає перевагу не переплачувати за авіа переліт. Дешеві авіаквитки користуються популярністю, як серед молоді, так і у досвідчених туристів. Особливо приваблива можливість онлайн замовлення лоукост авіаквитків (avia low cost online). Пропозиції всіх бюджетних авіакомпаній ви можете вивчити на нашому сайті.

Джерело: http://old.hottours.ua/buy/central

*****

Рейтинг компаній з продажу авіаквитків

Рейтинг турфірм '2008

Рейтинги попередніх років

Розглядаючи отримані дані, в першу чергу слід відзначити обставина, істотно вплинуло на розстановку сил в рейтингу-2009. У ньому відсутні компанії, що зайняли в торішньому дослідженні друге і третє місця за валовим виторгом: TEZ Tour і «Пегас-Турістік» (згідно минулорічними даними, ці компанії заробили 18% від сумарної виручки учасників рейтингу — 10% і 7,5% відповідно) . Обидві компанії відмовилися надати дані про себе — в торішньому рейтингу ми наводили експертну оцінку їх показників. Однак при підготовці рейтингу-2009 ми зіткнулися з тим, що експерти, яким ми запропонували оцінити оборот і кількість обслужених туристів TEZ Tour і «Пегас-Турістік», не змогли дати певну оцінку змінам їх показників. «Рік був дуже неоднозначним, і якщо оцінювати зміну обсягів компаній приблизно можна, то говорити про падіння або зростання виручки буде некоректним», — вважають опитані експерти.

Ми прийшли до висновку, що цього року експертна оцінка може істотно відрізнятися від реальних показників цих компаній і як результат — в рейтинг-2009 увійшли тільки ті оператори, які виявилися готові розкрити власні показники. Відзначимо лише, що якби TEZ Tour і «Пегас-Турістік» надали власні дані, при тому ж падінні валової виручки, як в середньому по рейтингу, вони цілком могли б зайняти 2-е і 3-е місця. В результаті показники решти компаній фактично зрушили на 2 рядки вгору. Порівнюючи сумарні дані цього і минулого року, ми спираємося на минулорічні показники за мінусом даних TEZ Tour і «Пегас-Турістік».

Дволика виручка

Ще одне нововведення рейтингу-2009 — при сортуванні компаній за валовим виторгом ми наводимо дані в двох різних валютах — в рублях і в доларах. Протягом року «Туринфо» неодноразово писала про те, що додатковим «фактором ризику» для виручки туркомпаній стали суттєві коливання курсу долара по відношенню до рубля і євро. Компанії надавали дані для рейтингу в рублевому еквіваленті — відповідно до бухгалтерською звітністю і прийнятої на території Російської Федерації системою внутрішніх розрахунків, і всі попередні роки ми переводили ці цифри у валюту — за середньорічним курсом долара — для наочності. Однак у 2009 році через загальносвітової кризи фінансової системи курси валют долара і євро значно коливалися як по відношенню один до одного, так і до рубля.

Досягнувши в січні свого максимуму, курс долара до рубля вже на початку вересня впав на 7 пунктів. А найбільш сильні і часті коливання курсів (на 3-4 пункти) припадали на інтенсивний період продажів — літні місяці. Тому «Туринфо» вважає, що розрахунок показників виручки тільки за середньорічним курсом долара в 2009 р не дасть об'єктивної картини продажів у галузі, особливо при порівнянні показників компаній один з одним.

Рейтинг-2009 підтвердив, що минулий рік підкосив показники найбільших компаній, однак не так істотно, як цього боялися роком раніше. Проте якщо в попередні роки індустрія стрімко набирала обертів і негативний приріст щорічно показували не більше 6% компаній (у 2007 — 2% компаній, а в 2008 — 6%), то в 2009 р 55% турфірм, що надіслали дані, демонстрували падіння виручки, а 57% компаній «впали» за кількістю обслужених туристів.

Сумарна виручка 50 найбільших туркомпаній в 2009 році склала 184 058 680 000 руб. що на 0,61% більше, ніж у минулому році (182 945 млн руб.) Відзначимо, що в доларовому еквіваленті відзначається істотне зниження оборотів: в 2008 році 50 компаній-лідерів заробили $ 7364.87 млн, в 2009-му — $ 5796770000 . Загальне падіння показників склало 21,3%.

Компанії з першої десятки заробили 69,3% всіх грошей, їх сумарна виручка склала 127 640 930 000 руб. У минулому році перші 10 компаній заробили на 7% менше грошей — 118 765 850 000 руб. (Падіння в доларах склало -18,66%, з $ 4 774,70 млн до $ 3 883,67млн).

Перші 20 компаній заробили 87,4% від загальної виручки — 160 888 320 000 руб. У минулому році ця цифра склала 153 475 810 000 руб. відповідно перші 20 компаній показали середній ріст на 5,00% порівняно з 2008 роком (і падіння на 17,90% — у доларовому еквіваленті).

Перше місце в рейтингу за валовим виторгом зберегла група компаній «Інтурист» з виручкою в 22696930000 руб. Падіння виручки лідера рейтингу склало -2,78% в рублях і -23,77% — у доларах. На друге місце, правда з істотним відставанням від лідера — на 17% — піднялася група компаній OTI-Росія (до неї входять оператори Coral Travel, Sunmar Tour, A-Class і мережа агентств Blue Sky), два попередніх роки зберігала восьму позицію.

Згідно з отриманими даними, валовий виторг групи компаній OTI-Росія збільшилася в порівнянні з 2008 роком на 39,4% в рублевому еквіваленті і на 9,1% в доларах, що на тлі загального падіння виручки вельми дивно. Кількість обслугованих туристів при цьому зросла на 44,3%. Ось як пояснює таке зростання гендиректор Coral Travel Джошкун Юрт: «Основний відсоток приросту слід віднести на рахунок розширення компанії в регіонах: у порівнянні з 2008 роком наші регіональні продажі збільшилися до 70%. Крім того, минулого року при підготовці анкети ми не включили в загальну виручку продані блоки місць на чартери. В анкеті цього року пропонувалося деталізувати обсяг продажів авіаквитків, в тому числі блоків місць ».

На третє місце вийшла компанія «Капітал Тур» з виручкою 16106900000 руб. втративши за минулий рік 0,38% виручки в рублях (22% — у доларах) і 13,2% туристів.

Великий дебют

Окремо варто відзначити новачка рейтингу — компанію TUI Russia & CIS, що зайняла п'яте місце в рейтингу з виручкою 14906 млн руб. Ця компанія — спільне підприємство TUI Travel PLC і S-Group Capital Management Limited — створена в квітні 2009 р і придбала 75% компанії VKO Group і 75% оператора Mostravel, реструктурувати компанії таким чином, що весь обсяг продажів Туреччини і Єгипту компанії ВКО перейшов до оператора Mostravel. Цього року об'єднане підприємство висловило бажання оприлюднити свої показники. Варто мати на увазі, що TUI Russia & CIS оперує також на території України (компанії належить 75% частки в ряді активів «Вояж-Київ» — групи українських туроператорів та туристичних агентств). Проте дані, що увійшли до рейтингу, охоплюють тільки російський бізнес — це умова ми ставили всім компаніям, що входять в міжнародні холдинги.

Перші 50 компаній цього року обслужили 9600421 чоловік. 75% з них обслужили компанії з першої десятки. Загальне падіння за кількістю клієнтів в учасників рейтингу істотно менше, ніж скорочення виручки. На думку експертів, це закономірно: криза більшою мірою вдарив по невеликим компанія, вони серйозно втратили в обсягах і виручці або ж зовсім збанкрутували, в той час як великим гравцям в більшості своїй вдалося не піти в істотний мінус. Дійсно, якщо виходити з даних рейтингу, то можна простежити наступну тенденцію: у компаній, наступних після першої 20-ки, спостерігається стабільне падіння показників, у той час як істотна частина компаній з першої двадцятки показує зростання за обома пунктами.

Крім того, деякі експерти відзначають: на отримані дані могло вплинути те, що компанії включали в загальний обсяг обслужених туристів кількість місць в проданих блоках на авіарейсах. Цього року істотно зросла частка брокерства на ринку авіаперевезень. Агентські та субагентські відносини були набагато більш заплутаними, і, як наслідок, одні й ті ж блоки місць могли пройти через статистику кількох операторів: консолідаторів рейсу, брокерів, блочників на цьому рейсі, тих компаній, яким блочників продавали нереалізовані місця.

«Туринфо», як і колись, вважає недоцільним не враховувати при дослідженні продані авіаквитки і блоки місць — ці продажі є суттєвою складовою доходу туркомпаній і часто впливають на підсумкові результати. Однак цього року ми спробували з'ясувати, наскільки істотна ця частка, попросивши компанії деталізувати обсяг авіаквитків як у загальній виручці, так і в загальному обсязі обслужених туристів, поряд з проданими повними пакетами.

Виявилося, що виручка з продажу квитків, основний обсяг з якої складають авіаквитки і блоки місць на чартери, склала 20% від зароблених компаніями грошей. У загальній кількості обслугованих туристів частка авіаквитків суттєво вище: із загальної кількості туристів 49% купили тільки авіаквитки. Відповідно, 51% обслугованих туристів — покупці повних турпакетів в операторів.

Ринок не впав, але і не виріс

Рейтинг-2009 дивує різницею в динаміці компаній: так у першій десятці є компанії, які показали істотне зростання (до 40%), а є ті, хто, навпаки, впав до 35% по виручці (в рублях). У доларовому еквіваленті максимальне падіння склало 43%, а найбільший приріст — 73%. Тому вирахувати цього року середній темп зростання виручки проблематично — з урахуванням таких серйозних коливань показник буде близький до нуля.

Більшість компаній, що показали істотне зростання за валовим виторгом, пояснили, що це сталося у зв'язку зі збільшенням продажів авіаквитків і блоків місць. Наприклад, ТОВ «Бібліо Тревел», що показав 16% -е зростання по виручці і приріст на 40% за кількістю обслужених туристів, за словами гендиректора компанії Олександра Туголукова, збільшила обсяг перевезення на Кіпр, за рахунок чого і отримала основне зростання по виручці. ТОВ «Валтекс», виручка якого збільшилася на 122%, а кількість обслужених клієнтів — на 17%, розширилися у зв'язку з початком співпраці з португальською авіакомпанією TAP: оператор став великим блочників рейсів на Португалію.

Частина компаній, однак, пояснювала зростання виручки інакше. Так Наталія Шоркова, генеральний директор компанії «Пантеон», що збільшила рублеву виручку на 98%, а кількість клієнтів на 44,5%, повідомила, що приріст отримано в результаті двох чинників: «Крім того, що в 2009 році ми консолідували на два борти більше на Грецію, ми суттєво збільшили продаж турпродуктів інших ТО — а раніше продавали тільки свої тури ». ВАТ «Приморське агентство авіаційних компаній», виручка якого збільшилася на 26,3% а кількість обслужених клієнтів на 23,4%, отримало ці показники також в результаті декількох процесів. «Об'єм по обслужених клієнтам ми наростили за рахунок продажу авіаквитків: першими вступивши в державну програму пільгових перевезень для далекосхідних напрямків, а також за рахунок зростання продажів авіаквитків по військових перевізних документів», — говорить Ганна Шведова, фінансовий менеджер компанії, — Ну і, нарешті , збільшилися і за рахунок зростання продажів турпакетів ».

Настрій покращився

В цілому, вважають учасники рейтингу, можна говорити про те, що турбізнес в кризовий рік не тільки вижив, а й показав себе гідно. У 2009 році не було серйозних банкрутств, а падіння показників закономірно і зрозуміло в умовах скорочення обсягів ринку. «На початку року компанії перестраховувалися, скорочували обсяги, чекаючи катастрофічного падіння, — говорить Олена Садкова, заступник генерального директора ЗАТ« Фірма Нева », — проте вже в травні продажі пішли активно і стало ясно, що справи не такі погані: потік перевищив песимістичні очікування ».

За підсумками 2009 року експерти зміцнилися в думці, що криза зіграла роль регулятора ринку: більшість гравців зменшили свої амбіції, розумно скорегували обсяги і, як наслідок, — цінові війни відклалися до кращих часів. Більшість операторів вважає, що ці «кращі часи» настануть вже цього літа — компанії, зраділі поступовим відновленням потоку, знову турбуватимуться збільшенням обсягів і захопленням часткою ринків.

Джерело: http://tourinfo.ru/content/rating/rating_2009.php