Ринок продажів авіаквитків

Отже, як цей сайт не має конкуренції? Скористайтеся можливістю включати систему сортування пошуку: прибирайте небажані компанії, відзначайте потрібне місце, кількість і час стикувань. У механізмі пошуку беруть участь перевірені надійні компанії і агентства. Отримані результати подорожі отранжіровани за вартістю, починаючи з дуже дешевого. Майже відразу перевіряються всі дані: скільки авіа квитків, клас авіаквитка, дата повернення, місто вильоту, «КУДИ», дати вильоту паралельно перевіряються в базах агентств з продажу, перевізників, систем бронювання. Нам передають величезний список всіх рейсів.

Ринок продажів авіаквитків

На недавно минулій в Москві конференції E-Travel, особливо гаряче обговорювалися питання непростого «сьогоднішнього» часу для багатьох вітчизняних туристичних операторів. Багато агенції, що продають авіаквитки, не проти були поділитися своїми враженнями про рік, що минає і припущеннями про майбутнє.

Часті випадки банкрутства туроператорів вплинули на споживче думку, змусивши переглянути росіян свої погляди з приводу організації відпускних поїздок. За словами директора департаменту напряму «Готелі» онлайн-тревел-агентства DaTravel, Федора Єгорова, з початку минулого літа кількість бронювання послуг онлайн помітно зросла. А це красномовно говорить про те, що самостійні подорожі стають все більш і більш популярними.

Зрозуміло, дійсні показники ще не настільки великі, як могли б бути, але думку генерального директора компанії Biletix Олександра Сизинцева, кількість туристів, які змінили вподобання, становить приблизно 5 — 10 відсотків від загального ринку.

Найпопулярнішим видом тревел-послуг залишається купівля авіаквитків. І коли на регулярні рейси попит не згасає, чартери демонструють негативну динаміку, констатують ОТА.

За заявою представників сервісу продажу авіаквитків LowCostScanner.ru. продаж квитків на чартерні рейси становить від п'яти до десяти відсотків всього обороту компанії. Підтвердженням тому стало зауваження гендиректора компанії «Чабука» Павла Малишева, який відповідає за онлайн-сервіс з бронювання чартерів. Він чітко сказав про те, що певна тенденція дійсно має місце бути, і причиною тому стають такі фактори, як:

— валютний курс;

— сезон року;

— економічна рецесія.

При всьому цьому, ніяких змін не відчули сервіси онлайн-бронювання екскурсійних турів. У них ситуація нітрохи не змінилася і рівень продажів не опустився нижче встановленої планки. Однак помітно деяке уповільнення зростання, порівняно з попередніми періодами. Генеральний директор організації Excursiopedia Кирило Сермягін говорив про те, що туристи Москви і Санкт-Петербурга, Казані і ближнього зарубіжжя все більше і більше віддають перевагу не міжнародним, а внутрішнім напрямками. Те ж саме відзначили й інші учасники ринку подорожей. Наприклад, пан Єгоров наважився дати прогноз на майбутнє, припустивши, що, швидше за все росіяни будуть здійснювати турпоїздки всередині країни, причому самостійно. А це обов'язково спричинить за собою різке зростання конкуренції між турагентствами за готельні місця, а також, ОТА.

Але це ще не всі знаменні тенденції минає. Генеральний директор OZON.Travel Дмитро Яковлєв звернув увагу на зниження середнього чека. Причому їм було помічено, що рівень продажів перевершив всі очікування, опинившись вище наміченої планки. Так само, він помітив що, незважаючи на відсутність потенційних загроз на сьогоднішній день, сама структура ранка набула більш «сіруватий» відтінок.

А ось ОТА OneTwoTrip навпаки, виявилися задоволені результатами минулого періоду всупереч тому, що в останній триместр зростання трохи призупинився. Керуючий компанії Михайло Соколов, хоч і не нарікає на рік, що минає, але готується до того, що майбутній рік може піднести певні труднощі.

Що кажуть прогнози експертів на цей рахунок? На їхню думку, 2015 дозволить рости ОТА допомогою «відщеплення» ринкового шматка у своїх конкурентів. Вони так і будуть продовжувати продаж за заниженими цінами в мета-пошукових системах, що, цілком ймовірно, призведе до повторення тієї історії, яка трапилася з агентством Eviterra.

Михайло Соколов констатував факт того, що сьогоднішня Росія являє собою значний ризик, і з цієї причини не варто очікувати приходу нових «гравців». Більш того, вже є деякі неофіційні дані, які підтверджують подібні умовиводи, так як ті, хто планував приєднатися до російського ринку, поки відмовилися від подібних ідей.

Не менш похмурим виявилося і думка виконавчого директора турагентства «Синдбад» Романа Лебедєва. Він, так само як і його колеги дозволив припустити, що фактори зовнішнього рівня нададуть більш дієвий вплив, ніж внутрішня боротьба між онлайн тревел агентствами. На його думку, 2015 може виявитися досить важким для індустрії туризму, і основний удар прийме на себе перший квартал. Він навіть припустив, що не всім під силу буде пережити такий поворот подій і адаптуватися в подібних умовах.

Що ж, залишається тільки додати, що прогнози дослідницького агентства Data Insight за умови нейтрального сценарію припускають приріст турпродуктів в 2015 році майже на п'ятдесят відсотків у рублевому еквіваленті. Це стане можливим завдяки зростанню середнього чека рубля і безперервної міграції клієнтської бази з офлайн режиму в онлайн. Аналогічна ситуація вже була зареєстрована в 2009 році, коли затребуваність поїздок впала майже на 25%. Так що очікується уповільнення зростання онлайн продажів приблизно до 20 відсотків в рублевої валюті.

Підготовлено за матеріалами tourbus.ru

Кращі пропозиції на авіаквитки:

Джерело: http://nashaplaneta.net/sovety4/krizis-i-rynok-onlayn-turizma-kak-oni-vliyayut-drug-na-druga.php

*****

Ринок продажів авіаквитків

Ринок онлайн-продажів авіаквитків в Росії, в порівнянні із Заходом, поки знаходиться на старті. Люди все більше літають на літаках, але при цьому місця заповнені всього на 75%. Довіра до оплати товарів і послуг банківськими картками також зростає. Пасажири поступово переходять у купівлі авіаквитків з оффлайна в онлайн, але за оцінками експертів, в Росії в офлайні все ще продається близько 90% квитків. У 2010 році, за даними найбільших банків-еквайєрів РФ, а також міжнародних платіжних систем Visa і MasterCard, в Росії з банківськими картами було скоєно покупок електронних авіаквитків на суму $ 1,8 млрд. Це на 80% більше показника 2009 року. Зростають продажі як на сайтах авіакомпаній, так і на сайтах агентств. Але на сайтах агентств все ще купують мізерно малу частку квитків. Так, топ-5 авіакомпаній Росії реалізує через онлайн агентства тільки близько 7,9% квитків.

Розвиток ринку

З 2008 року на ринку онлайн-продажів авіаквитків нічого нового зроблено не було. З'являються сайти з новими інтерфейсами # 8212; але не більше. Тим часом з'явилося багато нових технологій, стало доступним велика кількість інформації щодо авіаперельотів. Сервіси вводять так звану «авіабілетную кошик», коли не запрошується ні кількість пасажирів, ні їх вік # 8212; інакше блокується доступ до дешевших тарифами. Клієнт знаходить рейс, вибирає квитки. Після цього система сама підбирає місця за мінімальною ціною. Система самостійно підбирає квитки не тільки «туди-назад», а й окремо в одну сторону і окремо в іншу. Наприклад, Air Berlin, найчастіше, дешевше купити саме окремо. Також, система онлайн-бронювання авіаквитків пропонувати полетіти різними авіакомпаніями, що не входять в один альянс.

Рух платежів при купівлі електронних квитків

При оплаті квитків, в 99% випадків гроші покупця перераховуються безпосередньо в авіакомпанію, тобто система бронювання не пропускає гроші через себе. По-перше, це різко підвищує лояльність і знижує ризик невильоту клієнта з причини неперерахування грошей від продавця / агента в авіакомпанію. По-друге, не збільшує кінцеву вартість квитка, адже за зняття грошей, так званий еквайринг, потрібно платити.

У Європі еквайринг коштує мінімум 1,6% від вартості квитка, а в Росії від 2-3%. Зрозуміло, ці витрати зазвичай перекладаються на клієнта. Багато сервісів не дозволяють передавати картку клієнта безпосередньо в авіакомпанію через технічних складнощів. Наприклад, будь-яку картку віддавати авіакомпанії можна. Для початку потрібно визначити, чи не шахраї чи це так. У сучасних системах бронювання квитків, наприклад в OneTwoTrip.com, партнерський банк у зв'язці з платіжним шлюзом дозволяє застосовувати методи захисту та перевірки.

Агенти з бронювання квитків

Сервіси по продажу онлайн-квитків змушені працювати з багатьма агентами по всьому світу, оскільки вартість одного і того ж квитка може бути різною, залежно від місця його виписки (курси валют різні, різні тарифні сітки авіакомпаній, різні умови по комісіям), але квиток є віртуальним, відповідно виписати його можна в будь-якій точці світу. Система по кожному пошуку користувача визначає, де квиток дешевше, і надає вже перевірену і відфільтровану інформацію.

Заради економії, багато систем продають квитки тільки за картками MasterCard або Visa і не працюють з гаманцями начебто Webmoney або Яндекс.Деньги, які беруть додаткову комісію з продавця. При цьому кошти з картки знімаються в тій валюті, в якій їх продає сама авіакомпанія агенту (так, квитки «Аерофлоту» німецькому агенту продаються в євро). Сайти відображають ціни відносно офіційного курсу ЦБ, так що іноді трапляється, що в підсумку квиток обходиться ще дешевше. Якщо покупець знає, як працює вся ця система, він може сам шукати онлайн-агентства і сайти авіакомпаній в різних країнах.

Дискаунтери, такі як EasyJet, економлять на всьому і не виплачують комісії агентам, тому, найчастіше, продають квитки тільки на своїх сайтах. Останнім часом з'явилася тенденція # 8212; дискаунтери стали надавати свої тарифи в GDS, але при цьому вартість їх вище, ніж на сайті самої авіакомпанії.

За матеріалами Петра кутіс (Anywayanyday.ru, OneTwoTrip.com) для Forbes

Джерело: http://pay2.ru/2011/08/avia-tickets-market/

Ринок продажів авіаквитків

*****

Ринок продажів авіаквитків

У розділі «Туризм»

Ринок продажів авіаквитків в період новорічних свят 4.0 out of 5 based on 1 votes.

Період новорічних свят є піком туристичного сезону, тому дешевих пропозицій від туроператорів знайти важко. Однак, можливо заощадити близько третини бюджету, купивши тур заздалегідь. Туристичні агентства пропонують знижки та спеціальні пропозиції за умови раннього бронювання.

Все дуже змінилося у бік зручності і комфорту. Щоб замовити квиток на літак, тепер не обов'язково кудись йти. Можна просто зайти на сайт, що надає послуги з бронювання авіаквитків онлайн. Так як такий сайт рполагает величезною базою даних по авіакомпаніям, то це значно заощадить час. Через пошуковий віджет вводяться дати, число пасажирів і клас, а система сама прораховує вартість квитків. Купівля оплачується картою, а до реєстраційної стійки можна буде відправитися тільки з паспортом в руках.

Раннє бронювання авіаквитків на lowcost дозволяє не тільки заощадити, але і заздалегідь спланувати подорож, убезпечивши себе від проблем, пов'язаних з візами, пошуком готелів і авіаквитків. Судячи з відгуків про Bravoavia. цей сервіс є одним з найбільш зручних для планування бюджетних подорожей. Можна оптимізувати витрати, так як авіаквитків буде достатньо, ціна — мінімальної, а вибір місць в готелях — необмежений.

Цього року бронювання авіаквитків почалося раніше. Туроператори прогнозують, що пік продажів припаде на листопад. Треба мати на увазі, що ближче до дат свят, чи не буде місць на потрібні рейси або залишаться найдорожчі квитки. Тому доведеться бронювати авіаквитки вчасно.

Важливо відзначити, що в Росії змінюється ринок продажів авіаквитків. Основні перевізники зараз переглядають умови роботи з тими агентами, на частку яких припадає понад 70% продажу. У червні великі авіакомпанії вдвічі скоротили їх комісію, а в найбільшої авіакомпанії попередили, що c 1-го січня 2014 комісії будуть обнулені. Ринок перебудується, а конкуренція посилиться.

Скорочення комісії відіб'ється на онлайн-продажах. Обсяг цього ринку становить 15-20% від загального обсягу продажів квитків в Росії і приблизно 3 мільярди доларів на рік. Приріст продажів у минулому році склав 50%, а до кінця цього року очікують збільшення ще на 35%.

Авіакомпанії попереджають про обнулення комісій до кінця року, щоб агенти встигли переглянути і змінити свою концепцію продажів і почали фокусуватися на сервісної складової.

Останній канікулярний день цього Нового року все ж підніс неприємний сюрприз, хоча самі канікули для турринку обійшлися майже без ексцесів: в неділю, 11 я [. ]

Джерело: http://www.rusbg.com/travel/rinok-prodazh-aviabiletov-v-period-novogodnih-prazdnikov.html