Розшифровка авіаквитка

Бронюючи квитки на літак на цьому сайті, ви безумовно виявите достатнє число можливостей перельоту. Сьогодні авіа квитки набагато затребуваність, ніж раніше. Чому авіа квитки на ресурсі купувати доцільніше ніж в традиційній касі. Визначимо переваги: ​​мінімум часу, альтернатива, економія. Шукати авіа квитки на нашому ресурсі — це означає оптимізувати дорогоцінний час. Бронювання на даному порталі точно вийдуть вигідніше ніж у звичайній авіакасі. Відкриття реалізації квитків на літак онлайн надало можливість авіакомпаніями опустити собівартість на квитки на літак.

Москва кемерово москва авіаквитки дешеві

Турфірма «Пальмас тур» — Як читати авіаквиток

Електронний авіаквиток завжди має стандартні поля, і містить в собі всю необхідну для пасажира інформацію про умови перельоту: 1. Номер електронної запису.

/ Index / kak_chitat_aviabilet / 0-63 Збережена копія

Розшифровка авіаквитка. читаємо умовні позначення | Авіація.

Розшифровка авіаквитка. читаємо умовні позначення — Всі люди, вирішивши полетіти на літаку, природно купують авіаквиток. Три види паперових квитків і електронний. Паперові квитки бувають

/ Aviapassajiram / rasshifrovka-aviabileta-chitaem-uslovnye-oboznache Збережена копія

Електронний авіаквиток розшифровка

. 4 sunmar, emirates airlines авіа квитки москва дубай, апартаменти в котеджному селищі перлина, представництво air france в Петербурзі, ЮТейр тіл в спб, авіаквитки в Єгипет з києва.

/tickets/elektronnyy-aviabilet-rasshifrovka.html Збережена копія

Електронний квиток на літак розшифровка — Сервіс пошуку авіаквитків.

Ви тут: Головна Авіапасажирам Електронний авіаквиток Розшифровка полів електронного авіаквитка. 1. Назва агентства, адреса, код IATA, Read more. All rights reserved © 2012.

Вид електронного авіаквитка — Спецпропозиції авіакомпаній |.

квитка, вид, розшифровка і перевірка електронного авіаквитка. У чому переваги електронного авіаквитка. вид електронного авіаквитка ; авіапереліт екатеринбург-москва; авіаквитки n bkbcb vjcrdf — .

/tagged/vid-elektronnogo-aviabileta-edea3fa630b047c9e86b8ade800d9b2d.html Збережена копія

Авіаквиток розшифровка аеропорту

Розшифровка авіаквитка — Туристична компанія Белфер — Пам'ятки по країнах · Аеропорти · Розшифровка авіаквитка. Якщо ж аеропорт в пункті прибуття є для Вас транзитним, тобто Ви.

розшифровка електронний квиток на літак — замовлення авіаквитків.

розшифровка електронний квиток на літак — xn--80adrloq3a8c.xn--p1ai/zakaz-biletov-online — вартість авіаквитка санкт-петербург-ереван — За вашим запитом нічого не.

холивары.рф/zakaz-biletov-online/zabronirovat-onlayn/rasshifrovka-elektronniy-bilet-na-samolet.html Збережена копія

Авіаквитки. Продаж та бронювання (замовлення) авіаквитків онлайн.

Супровід в аеропорту — Авіаквиток і його розшифровка — Багаж — Авіаквитки становлять істотну частину від загальної вартості поїздки, тому потрібно поставитися до їх купівлі уважно.

Розшифровка залізничного квитка, як правильно читати жд.

Якщо ви плутаєтеся з розшифровкою поїздів взагалі і розшифровкою номера поїзда, на якому збираєтеся їхати, зокрема, зверніться за консультацією до осіб, компетентним у розшифровці.

Джерело: http://cheap-avia.planes-online.3fallout.ru/elektronnyy_aviabilet_rasshifrovka-99.html

*****

Розшифровка авіаквитка

Розшифровка полів авіаквитка:

1. Name of passenger (Прізвище та Ім'я пасажира)

Вписуються латинськими літерами (відповідно до написанням прізвища в закордонному паспорті). Після прізвища через слеш пишеться перша літера імені або ім'я повністю і через пробіл позначення (MR — містер, MRS / MSS — міс чи місіс). За нормами IATA дане поле допускає до 3-х помилок.

У разі якщо авіаквиток був оформлений із застосуванням вікової знижки, в даній графі може також вказуватися дата народження пасажира (відповідно до вимоги авіакомпанії).

Скрізь застосовується англійське написання назв міст і аеропортів. Кожен авіаквиток дозволяє зробити переліт між двома містами, які на даному купоні виділені іншим кольором (зазвичай темним). Міста розташовуються зверху вниз, тобто перший переліт буде між верхнім пунктом і тим, який під ним. Якщо в місті кілька різних аеропортів, їх трьохбуквені коди пишуться після міста. У випадку, якщо маршрут не вміщується на одному бланку (один бланк може містити не більше 4-х польотних купонів), продовження маршруту оформляється на наступному бланку, номер якого вказується в графі "CONJUNCTION TICKETS" (8)

3. Stopover (Індикатор "стоповер". X / O (немає / так))

Якщо в даному місті відбувається зупинка більш ніж на 24 години ("стоповер"), То це поле порожнє або там стоїть "Про". У випадку, якщо пасажир не затримується тут більш ніж на добу, то в цій графі стоїть "Х". Застосування стоповера відбивається на загальній вартості квитка за рахунок аеропортових такс, так як за відсутності "стоповер", Деякі такси не сплачуються, що дозволяє здешевити авіаквиток.

Двобуквений код авіакомпанії перевізника. Коди визначаються ІАТА (Міжнародна Асоціація Авіаційного Транспорту) наприклад:

  • SU — Аерофлот,
  • LH — Lufthansa,
  • AF — Air France.

Джерело: http://www.deltashop.com.ua/flights/explanation_ticket.php

*****

Розшифровка авіаквитка

Взявши в перший раз в руки міжнародний авіаквиток можна розгубитися від великої кількості незрозумілої інформації і нічого на перший погляд незначущих символів. В дійсності, норми IATA (Міжнародної Асоціації Авіаперевізників) вимагають, щоб квиток, виписаний одним агентом, був зрозумілий будь-якому іншому агентові, в якій би точці світу він не знаходився. Тому, кожен авіаквиток містить вичерпну інформацію про всі деталі польоту, маршруту, розрахунку тарифу і обмеженнях, що накладаються даним тарифом на перевезення.

ЗВЕРНІТЬ УВАГА!

Пасажирський авіаквиток і багажна квитанція є офіційним договором між пасажиром і авіакомпанією, що здійснює перевезення. Пасажири без оформлених авіаквитків не можуть бути прийняті до перевезення, крім того, на кожного пасажира має бути оформлений окремий квиток.

На білих сторінках обкладинки авіаквитка Ви знайдете # 171; Умови договору # 187 ;, так само як і додаткову інформацію.

Основними документами, регулюючими права і обов'язки пасажира і перевізника є:

# 171; Варшавська конвенція # 187 ;, підписана 12 жовтня 1929р. у Варшаві

# 171; Гаазький протокол # 187 ;, підписаний 28 вересня 1955р. в Гаазі

# 171; Загальні правила перевезення пасажирів і багажу # 187;

ТИПИ БЛАНКІВ

В даний час у Світі широкого поширення набули три типи бланка для виписки авіаквитків: автоматичний копіюється квиток (# 171; сендвіч # 187;), автоматичний купонний квиток з посадковим талоном, ручний бланк. Особливий випадок, що набуває все більш широку популярність, це електронний квиток.

Автоматичний копіюється квиток (# 171; сендвіч # 187;). Transitional Automated Ticket (TAT)

Даний тип бланка найбільш широко поширений в Україні та Росії, завдяки тому, що бланк використовують Трансаеро, Аерофлот, KLM. SAS. Malev. CSA та ін. Квиток являє собою # 171; сендвіч # 187; з декількох купонів. Кожен купон бланка забезпечений копіювальним шаром. При друку авіаквитка вся інформація # 171; пробивається # 187; наскрізь, завдяки чому, кожен купон містить інформацію про всі інші. Це головна перевага бланка TAT перед # 171; купонними # 187; бланками ATB. де кожен купон друкується окремо від інших. Найбільш широке поширення отримав бланк з чотирма польотними купонами. Якщо маршрут містить меншу кількість перельотів, то на # 171; зайвих # 187; купонах в графі # 171; Маршрут # 187; (2) друкується слово # 187; VOID # 187; (Не дійсний для перевезення), а сам купон # 171; виривається # 187; агентом. Останній купон (зазвичай білого кольору) є пасажирською копією і залишається Вам для звітності, але тільки після того, як Ви повністю використовуєте квиток (квиток без пасажирського купона не дійсний).

Автоматичний купонний квиток з посадковим талоном.  Automated  Ticket /  Boardind  Pass.

На даний момент найбільш прогресивна форма бланка. Кожний польотний купон, на відміну від бланка TAT. друкується окремо і забезпечений магнітною смугою, що містить інформацію про політ. Завдяки чому, даний бланк можна використовувати для автоматичної реєстрації. Кожен купон також забезпечений відривним посадочним талоном (права частина), в який при реєстрації пасажира друкується місце, номер виходу і час посадки. В якості пасажирської копії друкується окремий купон # 8212; # 187; PASSENGER RECIEPT # 171 ;. З компаній представлених в Україні і Росії даний тип бланка використовують Lufthansa. Air France. Swissair. Finnair і ряд інших.

Оскільки, Білетопечатающая пристрої дуже дорогі, як, напевно, і все вузькоспеціалізовані прилади, цей тип бланків не широка поширений в агентствах. Крім того, технологічно неможливо друкувати на одному принтері бланки різних авіакомпаній, тому, якщо Ви купуєте квиток в агентстві, то, швидше за все Ваш переліт буде виписаний саме на ручному бланку. Авіакомпанії також мають # 171; аварійний # 187; запас ручних квитків на випадок зупинки системи або несправності принтера. Найбільшого поширення набули 2-х і 4-х купонні бланки. Кожен купон забезпечений копіювальним шаром, тому будь купон містить інформацію про всі інші. Якщо кількість перельотів по Вашому маршруту менше ніж кількість купонів в бланку, то в # 171; зайвих # 187; польотних купонах пишеться слово # 187; VOID # 171 ;, а самі купони # 171; вириваються # 187; з квитка. Останній купон (зазвичай білого кольору) є пасажирською копією і залишається Вам для звітності. але тільки після того, як Ви повністю використовуєте квиток (квиток без пасажирського купона не дійсний).

Даний тип квитка завойовує все більшу популярність, завдяки повній відсутності якого-небудь бланка. Квиток являє собою якусь електронний запис, що зберігається в комп'ютері авіакомпанії, де традиційні купони замінені якимось електронним еквівалентом. Оскільки, жодне агентство, ні будь-яка інша авіакомпанія (якщо вона не входить у щільний альянсу з авіакомпанією квиток видала) повністю дану запису не # 171; побачить # 187 ;, то такий квиток може бути виписаний тільки в разі, якщо весь переліт здійснюється однією авіакомпанією. На сьогоднішній день в Україні і Росії даний тип квитка використовують практично всі авіакомпанії. Трохи незвично заплатити гроші за квиток і не отримати натомість нічого, крім квитанції про оплату, але які широкі можливості відкриваються при використанні Інтернет!

РОЗШИФРОВКА ПОЛІВ АВІАКВИТКА: 

1. NAME  OF  PASSENGER  (Прізвище та Ім'я пасажира)

Вказується латинськими літерами (відповідно до написанням прізвища в закордонному паспорті). Після прізвища через слеш пишеться перша літера імені або ім'я повністю і через пробіл позначення (MR # 8212; містер, MRS / MSS # 8212; міс або місіс). За нормами IATA дане поле допускає до 3-х помилок.

У разі якщо квиток був оформлений із застосуванням вікової знижки, в даній графі може також вказуватися дата народження пасажира (відповідно до вимоги авіакомпанії).

2. FROM / TO  (Маршрут перельоту)

Скрізь застосовується англійське написання назв міст і аеропортів. Кожен купон квитка дозволяє здійснити переліт між двома містами, які на даному купоні виділені іншим кольором (зазвичай темним). Міста розташовуються зверху вниз, тобто перший переліт буде між верхнім пунктом і тим, який під ним. Якщо в місті кілька різних аеропортів, їх трьохбуквені коди пишуться після міста. У випадку, якщо маршрут не вміщується на одному бланку (один бланк може містити не більше 4-х польотних купонів), продовження маршруту оформляється на наступному бланку, номер якого вказується в графі # 187; CONJUNCTION TICKETS # 187; (8)

3. STOPOVER  (Індикатор # 171; стоповер # 187 ;. X / O (немає / так))

Якщо в даному місті відбувається зупинка більш ніж на 24 години (# 171; стоповер # 187;), то це поле порожнє або там стоїть # 171; Про # 187 ;. У випадку, якщо пасажир не затримується тут більш ніж на добу, то в цій графі стоїть # 171; Х # 187 ;. Застосування стоповера відбивається на загальній вартості квитка за рахунок аеропортових такс, так як за відсутності # 171; стоповер # 187 ;, деякі такси не сплачуються, що дозволяє здешевити квиток.

4. CARRIER  (Перевізник)

Двобуквений код авіакомпанії перевізника. Коди визначаються ІАТА (Міжнародна Асоціація Авіаційного Транспорту) наприклад:

SU # 8212; Аерофлот,

LH # 8212; Lufthansa,

AF # 8212; Air France.

5. FLIGHT  (Номер рейсу)

6. CLAS  S (Клас бронювання)

Латинська буква, що позначає приналежність певного класу.

Зазвичай:

F. P. A # 8212; перший клас.

J. C. D. I. Z # 8212; бізнес клас.

WSYBHKLMNQTV X -економічний клас.

7. DATE  (Дата вильоту)

Може бути фіксованою (в цьому випадку дата вказується в авіаквитку).

Може бути відкритою # 8212; якщо на момент придбання авіаквитка пасажир ще не визначився з точною датою свого перельоту, до авіаквитка в графі # 171; Дата # 187; проставляється код # 187; Open # 171 ;. Для того, щоб забронювати бажану дату перельоту, а потім проставити її в авіаквитку, пасажиру необхідно звернутися в агентство з продажу квитків або авіакомпанію.

8. TIME  (Час вильоту)

Вказується місцевий час вильоту. Час прильоту, а також час початку і закінчення реєстрації авіаквитків і оформлення багажу у квитку не вказується.

9. STATUS  (Статус бронювання)

OK # 8212; гарантує Вам місце в салоні;

NS # 8212; означає відсутність місця в салоні (для дітей молодше 2-х років);

RQ / SA # 8212; негарантований бронювання / переліт можливий тільки за умови наявності вільних місць.

Зазвичай статус # 8212; # 187; OK # 171 ;. Іноді можлива виписка квитків зі статусом # 187; RQ # 187; (Запит місця на реєстрації). У квитку для дітей до 2-х років, що летять без місця # 8212; статус # 187; NS # 171 ;.

10. FARE  BASIS  (Вид тарифу)

Буквено-цифрове позначення коду тарифу, за яким визначаються умови застосування даного тарифу.

Розшифровка авіаквитка

11. NVB / NVA  (Не дійсний до / не дійсний після) NOT VALID BEFORE / NOT VALID AFTER.

Обмеження терміну дії квитка (якщо є). Іншими словами, це дата, раннє якої і пізніше якої відповідно не можна летіти з даного польотним купоном (якщо правила тарифу допускають зміни дат). Для більшості # 171; жорстких # 187; пільгових тарифів обидві дати співпадають з датою вильоту з даного купону. Якщо графи порожні, то це означає, що даний квиток дійсний як мінімум рік.

12. Норма безкоштовного провозу багажу.

Як правило, в цій графі вказується сума в кілограмах. Також, в даній графі авіаквитка може бути зазначений код # 187; PC # 187; (Зустрічається, в основному, на рейсах до / з / по Америці). Даний код означає, що пасажир може провезти 2 предмети багажу вагою по 32 кг (не більше!) Кожен і, при цьому сума 3-х вимірів (висота, ширина, довжина) кожного з них не повинна перевищувати, як правило, 158 см Квиток по Європейським напрямками передбачає провезення багажу в розмірі 20 кг для економічного класу і 30 кг для бізнес класу.

13. FARE  CALCULATION  (Розрахунок тарифу)

Розрахунок тарифу по ділянках подорожі У цій графі наводиться розрахунок вартості авіаперевезення із зазначенням стягуються сум окремо по кожному перельоту. Розрахунок складається з трибуквених кодів міст, однорядкове резюме кодів перевізників і тарифних компонентів в NUC (нейтральних одиницях розрахунку). Тут же розшифровується збірна такса (аеропортові збори), якщо всі збори не поміщаються в графи 17. У графі може знаходитися службова інформація: курси перерахунку нейтральних одиниць, валют, різні обмежувальні написи (якщо останні не помістилися в графи 22 і 25).

14. FARE  (Тариф)

Величина тарифу. Вказується у валюті, прийнятої для розрахунку тарифу в місці початку першого перевезення. Наприклад, якщо квиток виписаний за маршрутом Лондон # 8212; Київ, то тариф буде вказаний у фунтах (GBP).

У країнах з неконвертованій валютою (у тому числі Україна і Росія) публікують тарифи в доларах США. У випадку, якщо квиток виписаний за конфіденційним тарифом (див. # 171; Все про тарифи # 187;), то в цій графі тариф може бути не зазначений (замінюється на значок # 187; IT # 187; або # 187; FORFAIT # 171;).

15. TOTAL  (Всього)

Загальна вартість авіаквитка. Вказується повна вартість авіаквитка (тариф плюс аеропортові збори без урахування податку з продажу) у валюті пункту виписки квитка. В Україні для різних авіакомпаній це можуть бути як гривні, так і долари США. Також тут може стояти # 187; IT # 187; або # 187; FORFAIT # 171;) ...

16. EQUIV / FARE  PD  (Еквівалент тарифу)

Зазначається у разі необхідності, у валюті, прийнятої для розрахунку тарифу в місці продажу авіаквитка, у разі, коли валюта, прийнята для розрахунку тарифу в місці початку першого перевезення відрізняється від валюти, прийнятої для розрахунку тарифу в місці продажу авіаквитка. Курс перерахунку повинен бути відображений або в графі 22 або 25 або 13.

17. TAX  (Такса)

Двохбуквене позначення і сума аеропортового збору. Якщо всі такси не поміщаються в цій графі, то в останній графі вказується # 171; загальна # 187; такса (сума всіх залишилися).

Тут указуються додаткові збори за послуги, що надаються в аеропорту: зліт, посадка, забезпечення безпеки і т.д. У більшості країн аеропортові збори включені у вартість авіаквитка і оплачуються заздалегідь, але є країни (Таїланд, Маврикій, Колумбія, Перу, Бразилія, Барбадос, Кенія та деякі інші), де стягується додатковий збір, оплачувану пасажирами готівкою в аеропорту при вильоті з країни.

18. FORM OF PAYMENT  (Форма оплати)

Форма оплати авіаквитка.

Бувають такі варіанти:

CASH (готівка),

INVOICE або INV (безготівкова оплата),

CC # 8212; номер кредитної картки # 8212; (Кредитна карта).

19. ORIGIN / DESTINATION  (Пункт відправлення / призначення)

Трибуквенне позначення пункту вильоту і через слеш, пункт прильоту по всьому маршруту. Бувають також позначення SITI. SOTO і так далі.

20. AIRLINE  DATA  (Номер бронювання)

Код даного бронювання в комп'ютерній системі (PNR CODE).

21. VALIDATOR  PLACE  (Поле валідатора)

Штамп агентства, що продав квиток. Повинен містити назву агентства, його короткий адресу, унікальний номер офісу, тобто номер ІАТА. Буквено-цифрова референція агента виписала квиток. Дата виписки квитка.

22. ENDORSEMENTS / RESTRICTIONS  (Передавальний напис / обмеження)

Вказівка ​​на обмеження по даному тарифу. Існує безліч різних тарифів (річний, екскурсійний, груповий, спеціальний тариф PEX. Спеціальний тариф APEX. Молодіжний і т.д.). Умови застосування цих тарифів можуть бути різними. Як правило, чим дешевше авіаквиток, тим більш жорсткі обмеження застосовуються до тарифу, за яким даний авіаквиток було оформлено. Основні умови застосування тарифу вказуються в цій графі.

Найбільш часто зустрічаються обмеження пов'язані з наступними операціями:

# 187; Rebooking # 187; # 8212; перебронювання авіаквитка

# 187; Refund # 187; # 8212; повернення авіаквитка

# 187; Endorsements # 187; # 8212; можливість заміни перевізника (можливе зазначення на використання рейсів лише певного перевізника # 8212; наприклад, якщо в графі вказано # 187; LH ONLY # 171 ;, то це означає, що даний квиток дійсний на рейсах # 187; Lufthansa # 171;).

# 187; Rerouting # 187; # 8212; зміна маршруту

Наявність слів # 187; No / Non # 187; перед вищезазначеними термінами означає неможливість даних операцій згідно застосовуваному тарифом.

Наявність слова # 187; fee # 187; після вищевказаних термінів і вказівки певної суми позначає суму штрафу за дану операцію згідно застосовуваному тарифом. Наприклад # 187; REB FEE USD 50 # 8243; або # 187; NON REF # 187; означає: # 171; штраф за зміну бронювання # 8212; 50 доларів США # 187; або # 171; повернення квитка неможливий # 187 ;.

Наявність слова # 187; free # 187; після вищевказаних термінів означає можливість безкоштовного здійснення даних операцій згідно застосовуваному тарифом

# 187; Fare restrictions apply # 187; # 8212; означає, що існує ряд спеціальних обмежень по тарифу даного авіаквитка. Ці обмеження, зважаючи на їх численність, не вказуються в цій графі. Пасажир інформується про вищевказані обмеження при бронюванні авіаквитка.

23. ISSUED  IN  EXCHANGE  FOR  (Видано в обмін на # 8230;)

Якщо квиток виписаний в обмін на інший (так звана # 171; листування # 187;), то в цю графу заноситься номер початкового квитка. Сенс листування авіаквитка простіше зрозуміти на прикладі. Ви купили квиток за маршрутом Сінгапур # 8212; Москва # 8212; Сінгапур, прилетіли по ньому в Москву і вирішили змінити маршрут на маршрут Москва # 8212; Бангкок. У цьому випадку агент перерахує вартість перельоту за новим маршрутом (починаючи від Сінгапуру, тобто Сінгапур # 8212; Москва # 8212; Бангкок) і відніме дану вартість з вартості # 171; старого # 187; квитка. Якщо новий квиток дорожче, то Вам доведеться доплатити певну суму, якщо дешевше, то агент випише Вам квитанцію (MCO # 8212; ордер різних зборів), за якою ви можете отримати належну Вам суму за місцем придбання квитка. Номер # 171; старого # 187; квитка буде вказаний в графі 23 # 171; нового # 187; квитка. Аналогічна процедура виписки квитка при оплаті PTA (# 187; Prepaid Ticket Advice # 171;). Ваш авіаквиток оплачує якась особа (спонсор) у пункті відмінному від пункту початку Вашої подорожі і повідомляє хто (тобто Ви) і куди повинен прийти за квитком. Спонсору виписується квитанція (MCO # 8212; ордер різних зборів) а в графі 23 квитка буде стояти номер цієї квитанції.

24. CONJUNCTION  TICKETS  (Сполучений квиток)

У цій графі вказується номер попереднього / наступного авіаквитка в тому випадку, якщо маршрут пасажира не вміщується на одному бланку (оскільки бланк авіаквитка може містити максимум 4 купона, до авіаквитка може бути позначено не більше 4-х перельотів). Згідно з вимогами деяких авіакомпаній (наприклад, авіакомпанії # 171; Аерофлот # 187;), в цій графі вказуються номери всіх авіаквитків подібного маршруту.

25. ADDITIONAL ENDORSEMENT / RESTRICTIONS  (Додаткові обмеження)

Тільки для ручних бланків. Містить інформацію, не вмістилася в графи 13 і 22.

26. TUR  CODE  (Тур код)

Код застосовуваний при виписці конфіденційних і спеціальних тарифів.

27. Номер квитка

Код авіакомпанії (перші 3 цифри). Наприклад, 555 # 8212; Аерофлот. А також плюс 10 знаків # 8212; порядковий номер авіаквитка.

Джерело: http://www.luxurytravelpoint.com.ua/?p=948