Самостійне бронювання авіаквитків

Купуючи авіа квитки на нашому ресурсі, ви однозначно проаналізуєте вичерпне число можливостей авіаперельоту. Збільшення бронювання авіаквитків в мережі дозволило компаніям знизити вартість на квитки на літак. Чому авіаквитки онлайн купувати вигідніше ніж в касі. Нагадаємо важливі показники: економія, можливість вибору, швидкість. Забронювати авіа квитки онлайн — — зберегти свій час. На даний момент авіаквитки більш вигідні, ніж в часи. Квитки на літак в інтернеті виявляться дешевше виразно ніж у звичайній авіакасі.

Чому подорожчали квитки на літак

Електронний авіаквиток, або E-ticket, — це квиток, який ви можете замовити на нашому сайті. При такому бронюванні вся інформація про квиток зберігається в надійно захищеною базі авіаперевізника. Це основне зручність і перевага, яку дає бронювання авіаквитків онлайн .

При бронюванні електронного авіаквитка в якості підтвердження броні пасажир отримує на адресу електронної пошти маршрут-квитанцію (itinerary receipt), в якій містяться всі відомості про набутий квитку, після чого її можна просто роздрукувати і взяти з собою в аеропорт.

Переваги бронювання авіаквитка на нашому сайті:

• економія часу — ви бронюєте авіаквиток не виходячи з будинку або офісу;

інтернет бронювання авіаквитків дає можливість побачити всю інформацію про всі можливі рейсах і тарифах;

• ви можете бачити структуру утворення ціни на авіаквиток і зробити свій вибір;

система бронювання авіаквитків дає можливість оформити квиток не тільки для себе, але і для своїх близьких;

• ви можете наочно перевірити правильність усіх введених даних.

Бронювання авіаквитка на нашому сайті — проста і зручна процедура, яка полягає в тому, що ви поетапно виконуєте ряд дій.

1. «Пошук» — перед вами на сторінці закладки: «Поїздка туди і назад», «В один кінець» і «Декілька місць призначення». Вибравши потрібну вам ятати, ви починаєте підбирати авіарейс за ціною або за розкладом. Тут ви вказуєте назву міста або аеропорту, звідки і куди ви плануєте виліт і приліт; дату авіаперельоту, кількість подорожуючих, тип тарифу, кількість посадок, а також бажані компанії-авіаперевізники.

2. «Авіарейси і Перегляд» — система бронювання авіаквитків показує відповідні запиту авіарейси. Вибравши потрібний авіарейс, ви побачите всі відомості про нього.

3. «Мандрівники» — бронювання авіаквитків на цьому етапі передбачає внесення відомостей про мандрівників, включаючи адресу електронної пошти, куди відразу ж після завершення цього етапу прийде підтвердження для замовлення.

4. «Покупка» — система бронювання авіаквитків запропонує вибрати варіант оплати та внести необхідну інформацію.

5. «Замовлення» — ви підтверджуєте замовлення і отримуєте маршрут-квитанцію.

З усіх питань звертайтеся: (495) 781-00-41 доб. 712 або fit@dsbw.ru з понеділка по п'ятницю з 11:00 до 20:00.

Джерело: http://www.trapla.ru/avia/

*****

Самостійне бронювання авіаквитків

Необхідно вибрати напрямки та дати перельотів, а також вказати кількість пасажирів. Система підбере найкращі пропозиції по російським і закордонним авіакомпаніям:

Skyscanner # 8211; провідна пошукова система для мандрівників у всьому світі, яка дозволяє порівняти онлайн мільйони рейсів більш ніж тисячі авіаліній, а також ціни на оренду автомобілів, проживання в готелях, пропозицій про відпочинок та страхуванні.

Функції гнучкого пошуку Skyscanner дозволяють переглядати ціни за цілий місяць чи навіть рік, допомагаючи знайти найкращі пропозиції. Ви оформляєте бронювання безпосередньо в авіакомпанії чи турагенції, тому отримуєте найдоступніші ціни без додаткових комісій і зборів.

Ми працюємо в туристичному бізнесі вже 10 років, а в офісах компанії в Единбурзі та Сінгапурі трудяться представники більше 30 національностей. У нас більше 25 мільйонів відвідувачів на місяць, з нашою допомогою вони знаходять авіаквитки на більш ніж 25 різних мовах. Ми сподіваємося, що і ви знайдете все, що необхідно!

Джерело: http://oceanbeach.ru/ticket_search

*****

Самостійне бронювання авіаквитків

Сама по собі технологія бронювання туристичних продуктів онлайн дуже проста, але під час бронювання необхідно звертати увагу на багато деталей, щоб скористатися всіма можливостями, наданими для бронювання, а також, щоб ознайомитись з правилами та умовами використання, ануляції, обміну, повернення, оплати до завершення покупки.

Кожен сайт пропонує певний набір туристичних продуктів і послуг. Перше, що треба зробити, зайшовши на сайт — це вибрати предмет бронювання: авіаквиток (Flight), готель (Hotel), прокат машини (Car), круїз (Cruise), розваги (Activities), квиток і готель (Flight + Hotel), авіаквиток і прокат машини (Flight + Car), квиток, готель і прокат машини (Flight + Hotel + Car), готель і прокат автомобіля (Hotel + Car), туристичний пакет / відпочинок (Vacation Packages), палаюча путівка (Last Minute Packages) , абонемент або залізничний квиток (Rail).

Ми розглянемо технологію бронювання авіаквитка на прикладі Expedia з примітками, властивими більшості сайтів туристичних Інтернет-компаній.

Термінологія і послідовність виведення інформації на екран на різних сайтах може відрізнятися, але все одно по суті це одна і та ж інформація.

Відмінність також може полягати і в тому, що при бронюванні авіаквитків різні сайти можуть надавати різний набір додаткових туристичних продуктів і послуг.

www.expedia.com/daily/home/?afflid=aff.wd.daily.homepage&affcid = cj2965975

  • технологія бронювання авіаквитка:
  • Головна сторінка (Home) — Запит квитка.

1). Виберіть вид бронювання: «Авіаквиток» (Flight)

2). Виберіть вид маршруту авіаквитка: «Туди — назад» (Roundtrip) або «В одну сторону» (One way), або «Многоплечевой маршрут (через кілька міст)» (Multiple destinations).

3). Виберіть вид пошуку:

а). «Поставлене пошук»
  • Дати та час фіксовані (Exact dates).

    На Expedia також, як і на більшості сайтів, заданий пошук вибирати не треба, він вибирається автоматично за замовчуванням, але на деяких сайтах його необхідно вибирати.

    б). «Розширений пошук» — «My dates are flexible».

    На Expedia можливість такого пошуку надана тільки для внутрішніх рейсів США (popular US routes only), для чого треба клікнути на розширеному пошуку, вибрати зі списку аеропорти вильоту та прильоту, місяць і тривалість перебування в пункті прильоту.

    На сайтах деяких інших туристичних компаній надана можливість розширеного пошуку (Flexible dates) і для міжнародних рейсів. Розширений пошук може проводитися в діапазоні + / — 1 день або до 3-х днів від зазначеної дати поїздки («Search ± 1 day from my travel days» або «± 1 to 3 days»).

    4). Вкажіть аеропорти або міста вильоту та прильоту:
  • «Звідки» (Leaving From)
  • «Куди» (Going to)

    На Expedia в дані графи треба внести назви міст вильоту / прильоту, а ще краще, трьохбуквені коди аеропортів вильоту / прильоту, якщо вони Вам відомі.

    На багатьох сайтах надається можливість вибору назви міста або аеропорту зі списку, клікнувши на цьому списку. Зазвичай список позначається як «From City name or airport», «To City name or airport» або «квадратиком» поруч з «From» і «To».

    Крім того, на деяких сайтах надається додаткова можливість відразу запросити для порівняння можливість вильоту / прильоту також і з / в довколишні аеропорти (Show nearby airports або Compare surrounding airports), для чого необхідно вибрати цей пошук, клікнувши на ньому.

    5). Вкажіть дати вильоту і прильоту:
  • «Відправлення» (Departing) («Leave» — на багатьох інших сайтах)
  • «Повернення» (Returning) («Return» — на багатьох інших сайтах)

    Клікнувши на цих графах, Ви отримаєте календар, з якого виберіть потрібні дати вильоту / прильоту.

    На деяких сайтах дати в ці графи необхідно вводити вручну без календаря.

    Якщо в графі вказано формат введення дати mm / dd / yy — це означає місяць / день / рік.

    Наприклад, виліт 2 жовтня 2009 повинен бути зазначений у графі, як 10/02/09.

    6). Вкажіть час вильоту:

    У графі «Час» (Time), а на інших сайтах ця графа часто ніяким заголовком не позначений, але слід за графою «Дата вильоту / прильоту», можна вибрати певний час вильоту / прильоту, якщо в цьому є необхідність.

    Якщо час значення не має, то в цій графі залиште вибір за замовчуванням на «Будь-який час» («Any» або «Anytime»), що дозволить зробити пошук найдешевшого квитка на зазначені дати без обмеження за часом вильоту / прильоту.

    7). Виберіть кількість квитків по категоріям пасажирів:

    Категорії пасажирів діляться за віком у зв'язку з тим, що для певного віку надаються свої знижки і позначаються наступним чином:
  • «Дорослі 12 років і старше» («Adults» або «Travelers»);
  • «Діти від 2-х до 12-ти років» (Children);
  • «Немовлята до 2-х років без місця» (Infant in lap);
  • «Немовлята до 2-х років з місцем» (Infant in seat).
    На Expedia категорії пасажирів показані із зазначенням віку:
  • «Дорослі 19 — 64 років» (Adults 19 — 64).
    На інших сайтах іноді вказується вік 17 — 64 років;
  • «Літні люди 65 років і старше» (Seniors 65+);
  • «Діти 0 — 18» (Children 0 -18).

    Після того, як в графу «Діти 0-18» вноситься кількість дітей, на екрані з'являється запит про вік дітей на момент первісного вильоту (Specify ages of children at time of travel) для того, щоб застосувати певні знижки для дитини певного віку (We will search for any applicable airfare discounts).

    Також надається можливість ознайомитися з правилами знижок для різних категорій пасажирів і перевезення дітей без супроводу клікнувши на «Airline age rules and unaccompained minors».

    Хоча дитячі знижки на квитки надаються дітям до 12 років, але Expedia в цю графу заносить пасажирів до 18 років тому, щоб у разі одночасного бронювання квитка та готелю або яких-небудь розваг врахувати обмеження бронювання, існуючі для дітей до 18 років.

    Після вказівки точного віку кожного немовляти до 2-х років (Infants under 2) треба вказати чи потрібно для нього бронювати місце (seats) чи ні (laps).

    Один дорослий пасажир має право провозити лише одного немовляти без місця.

    Якщо для немовляти бронюється окреме місце, то при перевезенні необхідно мати дитяче автомобільне сидіння певних розмірів. Грудним дітям до 10 місяців і вагою до 8 кг на борту літака на багатьох авіакомпаніях може бути надана дитяча колиска. З цього приводу після бронювання квитка необхідно зв'язатися з авіаперевізником для уточнення всіх деталей. Крім того, на сайтах авіаперевізників також можна знайти інформацію по перевезенню дітей.

    Якщо на якомусь сайті вік дітей показаний, як Minors 2 -17, то це означає, що квиток для немовляти до 2-х років через Інтернет на цьому сайті забронювати можна, але можна замовити через це ж агентство по-телефону, про що на сайті можна знайти примітка з поясненням, як це зробити.

    Деякі сайти дозволяють бронювати квитки онлайн тільки для дорослих пасажирів від 12 років.

    8). Виберіть певну авіакомпанію, певний клас квитка, перельоти без зупинок:

    «Additional options: Airline, first or business class, nonstop only».

    Такий вибір можна не робити, тоді автоматично за замовчуванням буде проводитись пошук найдешевших квитків економічного класу різних авіакомпаній з усіма можливими варіантами, що включають перельоти без зупинок і з зупинками.

    Але якщо необхідно забронювати авіаквиток на певну авіакомпанію, квитки бізнес або першого класу або тільки невпинний переліт (Nonstop), то треба зробити додатковий вибір, клікнувши на «Авіакомпанія» (Airline), «Перший або Бізнес клас» (first or business class) ( На інших сайтах «Seating class» або «Cabin»), «Без зупинок» (nonstop only).

    Деякі сайти дозволяють також забронювати різні види квитків економічного класу від найдешевших (Coach Lowest fares) до річних квитків економічного класу (Coach Flexible).

    9). Почніть пошук рейсів, клікнувши на «Знайти рейси» (Search for Flights) (На інших сайтах «Find Flights» або «Search», або «Go»).

    У відповідь на цю трансакцію починається пошук рейсів вильоту і прильоту.
  • Сторінка з кодами аеропортів (Please help us with a little more information) — Вибір коду аеропорту.
    Якщо при заповненні граф «Виліт / Приліт» Ви вказати не коди аеропортів, а тільки назва міст, то для міст, що обслуговуються декількома аеропортами на екран вийде список з кодами аеропортів (We found more than one airport that matched '............'. Please select an airport from the list below), з якого необхідно вибрати потрібні аеропорти і продовжити пошук квитка, клікнувши на «Продовжити» (Continue).
  • Сторінка з результатами пошуку — Вибір і бронювання рейсів вильоту і прильоту.
    У верхній частині сторінки показується результат пошуку у вигляді вартості авіаквитка для запитаного маршруту з розбивкою по авіакомпаніям і за кількістю стикувальних зупинок:
  • «Без зупинок» (Nonstop)
  • «1 зупинка» (1 stop)
  • «2 і більше зупинок» (2+ stops)

    Клікнувши на вартості авіаквитка на певній авіакомпанії / кількості стикувань, можна відразу отримати на екрані детальну інформацію про рейси для цього квитка.

    Під зведеною таблицею є примітка (Note) про те, що у вартість електронного авіаквитка (e-ticket) включені всі податки і збори (include all flight taxes and fees), а також, що у разі необхідності оформлення паперового квитка (paper ticket) будуть застосовуватися додаткові збори (will be an additional charge). На деяких сайтах в цьому ж примітці може бути інформація про загальні штрафах в різних ситуаціях (charge fee).

    З цією інформацією, клікнувши на відповідних назвах, рекомендуємо ознайомитися дуже уважно, щоб зрозуміти, чи включені всі податки і збори у вартість авіаквитка, які додаткові збори застосовуються до виписки паперового квитка і т.п.

    Інформацію про те, який саме квиток — електронний або паперовий буде оформлений для даного маршруту, Ви отримаєте на останній сторінці до введення завершальній інформації про оплату авіаквитка.

    Далі пропонується вибрати спочатку рейс вильоту (Choose a departure flight) або відразу вибрати маршрут туди-назад, що включає рейси вильоту і прильоту (or view complete roundtrips).

    Якщо Ви хочете забронювати спочатку рейс вильоту, а потім рейс прильоту, то спочатку виберіть рейс зі списку рейсів вильоту (Choose a departure flight).

    Сортування рейсів вильоту за замовчуванням показується по «Вартості» (Price) авіаквитка, але надається можливість сортування та за іншими критеріями, які показуються на панелі над переліком рейсів вильоту:
  • «Час у дорозі, включаючи стикувальні зупинки» (Duration),
  • «Час вильоту» (Departure time), «Час прильоту» (Arrival time).

    Якщо Ви бронюєте кілька авіаквитків для різних категорій пасажирів, то на цій сторінці показується середня вартість одного квитка (average price per passenger) і загальна вартість для всіх пасажирів (total). Конкретну вартість кожного авіаквитка для певної категорії пасажира Ви побачите перед оплатою після того, як забронюєте рейси вильоту і прильоту.

    Потім показується конкретна інформація про рейси вильоту (Departing flight).

    Рейси, на яких можна забронювати певні місця в салоні літака, мають примітка «Подивіться попередньо можливі вільні місця» (Preview seat availability), клікнувши на якому можна побачити план літака з можливими для бронювання місцями в салоні літака. Можливість ця надається у випадку, якщо Ви забронюєте цей рейс, клікнувши на «Вибрати цей рейс вильоту» (Choose this departure).

    Після того, як Ви забронюєте рейс вильоту на екран вийде інформація про рейси прильоту (Choose a return flight).

    Список рейсів прильоту представлений точно в такому ж вигляді, як і список рейсів вильоту.

    Для бронювання рейсу прильоту необхідно клікнути на «Вибрати цей рейс прильоту» (Choose this return).

    Якщо Ви хочете відразу забронювати маршрут туди-назад, що включає рейси вильоту і прильоту, то клікнувши на «View complete roundtrips» Вам надасться така можливість. Вибравши підходящий маршрут туди і назад, необхідно клікнути на «Вибрати ці рейси» (Choose this flight), щоб забронювати цей маршрут.

    При виборі рейсів звертайте увагу на всі деталі: авіакомпанії, аеропорти вильоту / прильоту (іноді по маршруту слідування в пунктах стикування можуть пропонуватися прильотом / вильоти з різних аеропортів, що представляється дуже незручним для подорожі), час вильоту / прильоту (рейс перебуває в пункт призначення на наступний день після вильоту має ремарку «+1 day» або «Next day»), загальний час в дорозі, кількість зупинок і стикувальний час під час зупинок.

    Якщо Вам необхідно провести зміну будь-яких спочатку заданих критеріїв, як, наприклад, пунктів вильоту / прильоту або дат вильоту / прильоту, класу і т.п. то така можливість надається на лівій стороні екрану (Change your search). Там же є можливість внести зміни в кількість запитуваних квитків, в тому числі і за категоріями пасажирів (Change Travelers). Зробивши потрібні зміни Ви знову отримаєте сторінку екрану з рейсами вильоту / прильоту за новими критеріями пошуку.

    На інших сайтах напис «Змініть критерії Вашого пошуку» (Change Your Search) можна побачити внизу сторінки, клікнувши на якій можна зробити зміни в критеріях пошуку і отримати новий результат.
  • Сторінка з заброньованими рейсами і повною вартістю авіаквитка — Підтвердження заброньованого маршруту і умов авіаквитка.

    Після того, як Ви забронюєте рейси вильоту / прильоту на екран вийде сторінка з заброньованим маршрутом.

    У верхній частині сторінки показується повна вартість всіх авіаквитків (Total price for this trip), а з лівого боку у верхній частині екрана в сумарній таблиці (Summary) показується загальна кількість квитків, вид маршруту, маршрут, дати вильоту / прильоту, вартість авіаквитка для кожної категорії пасажирів (дорослі, дитячі і т.п.) і сума податків і зборів (Taxes & Fees) за ці квитки.

    Потім йде повна інформація по забронювати рейси і Вам пропонується ще раз їх ретельно перевірити (Review the flight details).

    Після інформації про заброньовані рейсах надається можливість додатково забронювати готель (Add a hotel and save) і прокат автомобіля (Add a rental car to this trip), що Ви і можете зробити, клікнувши на «Забронювати готель» (Add this hotel to trip) і «Я хочу забронювати прокат машини» (Yes, I would like to see available rental cars next).

    Якщо Вам не треба бронювати ні готель, ні прокат автомобіля, то просто спускайтеся нижче по сторінці до «Правил і обмеженням» (Review the rules and restrictions), які належать до даному квитку.

    На інших сайтах ці правила можуть розташовуватися на екрані не на цій, а на наступній сторінці, але де б вони не знаходилися, з ними треба ознайомитися дуже уважно, тому що саме тут показуються правила сайту і умови тарифу з використання, обміну та поверненню авіаквитка, а також обмеження відповідальності авіакомпанії (airline liability limitations), збори за багаж та інші збори (baggaget fees or other fees).

    Помилкове або неправильне бронювання може спричинити за собою штрафи за зміну бронювання, а в багатьох випадках для найдешевших тарифів змінити або анулювати бронювання неможливо, вартість авіаквитка не відшкодовується і, в кращому випадку, може бути надана можливість обміну на інший квиток на певних, жорстких умовах , що включають штрафи і обмеження по терміну обміну.

    Наводимо для прикладу кілька загальноприйнятих позначень:

    Неповернутих авіаквиток — Ticket is Nonrefundable. Якщо ця умова тарифу, то в більшості випадків вартість такого квитка повністю невозмещаемая і квиток обміну не підлягає. У деяких випадках авіаквиток може прийматися в обмін на інший квиток (іноді більш високого тарифу) з оплатою штрафу, обмеженнями по терміну обміну та іншими додатковими обмеженнями та умовами. (Якщо ця умова сайту, то треба додатково ознайомитися з умовами тарифу та умовами сайту.)

    Зміни у квитку можуть спричинити штрафи та / або збільшення тарифу — Ticket changes may incur penalties and / or increased fares.

    Авіаквиток не переписується і зміна прізвища заборонено — Tickets are nontransferable and name changes are not allowed.

    Далі, нижче під правилами необхідно підтвердити, що з правилами та обмеженнями квитка Ви ознайомилися і згодні з ними, клікнувши на «I have Read and Accept the rules and restrictions».

    Потім, якщо Ви згодні продовжити бронювання квитка потрібно клікнути на «Продовжити бронювання» (Continue with booking або Continue), щоб перейти на наступну сторінку.

    Якщо Вам треба зробити зміни, то треба клікнути на «Анулювати і повернутися на головну сторінку» (Cancel and go to home page). Після чого Ви можете заново здійснити пошук рейсів та бронювання маршруту.

    Крім того, тут же Ви можете побачити попереджувальний напис «Тарифи не гарантовані до остаточного завершення бронювання» (Fares are not guaranteed until purchased). Таке попередження прийнято на всіх сайтах.

    На деяких інших сайтах на цій же сторінці також надається можливість забронювати страховку «Travel protection», з якою необхідно уважно ознайомитися і, якщо вона Вам потрібна, то треба вибрати «Yes», ​​а якщо не потрібна, то «No».

    Крім того, на деяких сайтах на цій же сторінці необхідно ввести прізвище та ім'я. Але частіше це треба робити на іншій сторінці.
  • Сторінка реєстрації (Expedia.com sign in options) — Реєстрація на сайті або увійти як гість, «Правила й умови» (Terms and conditions).
  • Якщо Ви вже зареєстровані на цьому сайті, то тоді треба тільки вписатися Вашим ім'ям (User Name) і ввести Ваш пароль (Password).

    Якщо Ви не зареєстровані, то це можна зробити, вибравши «Create an account».

    Я б радила реєструватися перед бронюванням. Це корисно робити на випадок зміни або ануляцію бронювання і навіть просто для зручності спілкування з групою «Customer Support» в разі потреби.

    Але, якщо Ви не хочете реєструватися (Do not want to create an account?), Тоді можете «переслідував як гість» (Continue as a guest), для чого треба підтвердити свою згоду з «Правилами та умовами» (Terms and conditions) сайту. Перш, ніж клікнути на «Я згоден з правилами і умовами» (I agree with the terms and conditions), необхідно уважно ознайомитися з правилами та умовами, що включають опис та правила надання послуг, обмеження відповідальності, гарантії захисту персональних даних та інформації про кредитні картки і т.д.

    Після цього можна проїхати далі, клікнувши на «Продовжити» (Continue).

    На деяких сайтах реєстрація проводиться не на окремій сторінці, а на попередній сторінці.

    1. Сторінка додаткових пропозицій (Customize your trip to ...) — Бронювання квитків на екскурсії, в музеї, театри і різні розваги, проїзних квитків, ресторанів і клубів, парковки в аеропорту, страховки авіаквитка, відпочинку і т.п.
      Самостійне бронювання авіаквитків

    Після того, як Ви зареєструвалися або увійшли як гість, з'являється сторінка з різними додатковими пропозиціями для пункту прильоту у вигляді квитків на екскурсії, в музеї, театри, різні розваги, бронювання ресторанів, проїзних квитків, страховки авіаквитка (The Flight Protection Plan) і т .п.

    Ви можете пройти повз всіх цих пропозицій, спустившись вниз сторінки і клікнути на «Продовжити бронювання» (Continue with booking. I have read and accept the rules and restrictions for any additional items selected).

    Якщо Ви вирішите забронювати будь-яке додаткове пропозицію, то треба клікнути на «Додати пропозиція» (Add item) під відповідною пропозицією, а потім, спустившись вниз сторінки, клікнути на зеленій написи «Перерахувати вартість з урахуванням додаткового бронювання» (Reprice. Made changes ? Calculate the new price with selected upgrades). Після цього на екран вийде сторінка з доданим туристичним продуктом і перерахував вартістю. Після цього, спустившись вниз сторінки треба клікнути на «Продовжити бронювання» (Continue with booking. I have read and accept the rules and restrictions for any additional items selected).
  • Сторінка з відомостями про пасажирів (Trip Preferences) — Введення відомостей по кожному пасажиру.

    На верху сторінки спочатку показується загальна вартість (Total) заброньованих авіаквитків і додаткових туристичних продуктів, потім показується назва пункту прильоту, як назва Вашого маршруту, яке Ви можете при бажанні змінити (Rename your saved itinerary).

    Ви можете пройти цей пункт без змін до другого пункту, де буде необхідно ввести відомості про всіх пасажирів, на яких Ви забронювали квитки (Specify your traveler and flight preferences).

    Для цього, клікнувши на «Ввести відомості про пасажира» (Add a new traveler) Ви отримаєте на екрані сторінку «Ввести відомості про пасажира» (Add Traveler), де в «Відомості про пасажира» (Traveler information) необхідно ввести наступну інформацію:

    «Ім'я» (First name) — точно, як у Вашому закордонному паспорті.

    «Прізвище» (Last name) — точно, як у Вашому закордонному паспорті.

    Поставтеся гранично уважно до внесення імені та прізвища, які повинні повністю відповідати написанню в паспорті. Пам'ятайте, що в багатьох випадках прізвище в авіаквитку змінити не можна.

    «Номер телефону» (Phone Numbers) — номер телефону для контакту.

    Потім за бажанням можна ввести додаткові послуги та сервіс (Preferences & requests), як, наприклад:
  • Місце (Seat) — Місце біля проходу (Aisle) або біля вікна (Window);
  • Спецхарчування (Meal) — Дитяче харчування (Child Meal), вегетаріанське (Vegetarian) і т.п .;
  • Спеціальна допомога (Special assistance) — Допомога для сліпого (Blind) або глухого (Deaf) пасажира або пасажира в інвалідному візку (Wheelchair). У разі бронювання такої допомоги треба також додатково зв'язуватися з авіакомпанією безпосередньо.
    Далі за бажанням можна ввести контакт для термінового зв'язку (Emergency Contact). Після заповнення всіх необхідних відомостей внизу сторінки треба клікнути на «Ввести відомості про пасажира та продовжити оформлення квитка» (Add this traveler and continue checkout).
  • Сторінка із заповненими відомостями про пасажира — Перевірка внесених відомостей про пасажира, введення інформації про мильної картці учасника «Заохочувальну програми часто літаючих пасажирів» (Frequent flyerprogram), про громадянство і віці дітей.

    На сторінці показуються відомості про пасажира, які Ви внесли на попередній сторінці і які необхідно ще раз перевірити.

    Після цих відомостей розташовані додаткові графи для введення додаткової інформації:
  • «Заохочувальна програма часто літаючих пасажирів» (Frequent flyer program) і номер картки учасника програми (Program number).

    Ця графа є необов'язковою для заповнення. Але якщо Ви є членом якої-небудь з «Frequent flyer program», список яких можна побачити, клікнувши на стрілочки в графі «Frequent flyer program», то треба вибрати зі списку Вашу програму, а потім ввести номер Вашої картки учасника в графу «Program number ».

    Це необхідно зробити для того, щоб бонусні милі після Вашого перельоту були зараховані на Ваш рахунок і у Вас з'явилася можливість скористатися набраними бонусними милями для отримання бонусного квитка, обміну на часткову оплату квитка або для ще якої-небудь пропозиції по використанню бонусних миль.

    Якщо у Вас немає такої картки, то її можна оформити на сайті авіакомпанії, а номер внести в бронювання після одержання її підтвердження (там надана ця можливість). Також можна пред'явити цю картку під час реєстрації на рейс з тим, щоб агент вніс інформацію про неї в Ваше бронювання.
  • «Інформація про паспорт» (Passport information)

    У графі «Країна» (Country / Region) необхідно вказати громадянство, відповідне Вашому паспорту. Ця графа є обов'язковою для заповнення.

    У разі російського паспорта назва країни має вноситися як Russian Federation.

    Внесення номера паспорта (Passport #) є необов'язковим (optional).

    Якщо Ви оформляєте авіаквитки на кількох пасажирів, то після внесення інформації про країну для першого пасажира необхідно внести відомості про наступний пасажирі, клікнувши на «Add a new traveler» навпроти цього пасажира.

    Таким чином Ви повинні внести відомості про всіх пасажирів, на яких оформляєте квитки.

    Звертаємо увагу на те, що при оформленні квитків для дітей необхідно заповнити додаткову графу «Дата народження: місяць / день / рік» (Date of birth: (mm / dd / yy) — при внесенні інформації спочатку вноситься місяць, потім день і рік народження .

    Після заповнення відомостей на всіх пасажирів, клікнувши на «Продовжити бронювання» (Proceed to booking) Ви переходите до фінального етапу покупки квитків.
  • Сторінка з інформацією про оплату і доставку авіаквитків (Billing and delivery information) — Інформація про доставку квитків, про квитки для всіх пасажирів та їх загальної вартості, введення інформації про оплату та електронній адресі, покупка авіаквитка.

    1). «Доставка» (Delivery) — включає інформацію про вид виписаного квитка і у випадку паперового квитка (paper ticket) про його доставку.

    Більшість авіаквитків, броніруемих онлайн є електронними. У цьому випадку тут буде вказано, що «Електронний квиток буде оформлений на цей рейс» (Convenient e-ticket (s) will be issued for this flight).

    Далі вказується, що для реєстрації в аеропорту треба мати при собі паспорт і роздруківку підтвердженого бронювання, отриманого на Вашу електронну адресу з Expedia.

    На деякі авіакомпанії та маршрути потрібно оформлення паперових авіаквитків (paper ticket).

    У цьому випадку необхідно ознайомитися з інформацією про можливість отримання паперового квитка на Вашу адресу, термін доставки і сумі додаткового збору за паперовий авіаквиток.

    2). «Огляд стягнутої оплати» (Review the charges) — включає інформацію про вартість авіаквитків, всіх інших заброньованих додаткових туристичних продуктах, а також про податки і збори, які будуть стягуватися з Вашої кредитної картки.

    Зверніть увагу на попередження, що всі збори, що стягуються Expedia є неповернутих (All Expedia fees are nonrefundable).

    Тут же показана інформація про всіх пасажирів і заброньованому маршруті, а також надається остання можливість змінити бронювання (Change this flight) або внести зміни по пасажирам (Change a Traveler).

    3). «Загальна вартість» (Review the total trip cost) — включає загальну вартість всього бронювання.

    Також вказується, що оплата стягується в доларах, якщо не вказана яка-небудь інша валюта (Unless specified otherwise, rates are quoted in USD).

    4). «Інформація про оплату» (Payment information) — в цьому розділі вводиться інформація про оплату.

    Оплата на Expedia на даний момент може проводитися трьома видами кредитних карт:

    American Express, MasterCard, Visa. Diners Club приймається в оплату, якщо на карті є логотип MasterCard і в цьому випадку Diners Club вводиться для оплати як MasterCard.
  • У графі «Вибрати вид кредитної карти» (Select Card Type) вибирається вид кредитної картки для оплати, вводиться номер карти в графу «Номер картки» (Card number) і термін придатності в графу «Термін придатності» (Expiration Date): місяць (mm ) і рік (yy).
  • У графу «Інформація про власника карти» (Cardholder name) вводиться прізвище (Last name) та ім'я (First Name) власника, як написано на кредитній карті.
  • У графу «Адреса рахунку» (Primary billing address) вводиться адреса рахунку кредитної картки.
    Якщо адреса рахунку а США, то вибирається країна (Country) «USA». Якщо адреса рахунку не в США, то вибирається «Non USA billing address». Після чого вноситься адреса у відповідні графи і вибирається країна оплати зі списку «Select Country».
  • У графу «Телефон власника рахунку» (Phone number associated with this billing address) вноситься відповідний телефон.

    5). «Інформація про участь у програмі« ThankYou »(ThankYou Network information) — не обов'язкова для заповнення.

    Заповнюється тільки учасниками цієї програми. При бажанні можна стати її учасником.

    Інформація про цю програму надається після завершення бронювання, а також її можна знайти попередньо на сайті Expedia.

    6). «Електронна адреса» (Verify the e-mail address) — вводиться інформація про емейл.

    Електронна адреса вводиться в графу «Enter your e-mail address» і потім для перевірки повторно вводиться в графу «Re-enter your e-mail address». На нього і буде відправлена ​​інформація про придбаних квитках.

    7). «Мета поїздки» (Choose primary purpose of your trip) — не обов'язкова для заповнення.

    При бажанні можна вказати мету поїздки — «Приватна» (Personal) або «Бізнес» (Business).

    8). «Завершити покупку» (Complete this purchase).

    Клікнувши на «Complete this purchase» Ви завершує покупку авіаквитка.

    Підтвердження бронювання «Travel Confirmation» і детальна інформація про бронювання буде відправлена ​​в Вашу електронну адресу.

    Отримавши підтвердження, уважно перевірте його зміст:

    Прізвища, імена, вік пасажирів, маршрут, рейси, дати, вартість квитків та інших додаткових послуг, щоб переконатися у відсутності помилок.

    Крім того, тут ще раз надається можливість ввести номер картки учасника програми часто літаючих пасажирів «Frequent flyer number», а також номер рахунку учасника програми «ThankYou», якщо Ви забули це зробити під час бронювання.

    Також є інформація про групу підтримки клієнтів «Customer Support», з якою можна зв'язатися онлайн або по телефону в разі потреби.

    Якщо наприкінці бронювання Ви побачите напис «Будь ласка, підтвердіть свій рейс за 72 години до вильоту» (Please Reconfirm Your Flight 72 Prior to Departure), то тоді потрібно зробити таке підтвердження, зателефонувавши в авіакомпанію. При необхідності номер телефону можна знайти на сайті авіакомпанії.

    Повідомлення про заброньований авіаквиток потрібно роздрукувати і мати з собою в поїздці, як підтверджуючий документ.

    Якщо Ви ввели номер картки учасника «Frequent Flyer Program» в Ваше бронювання, то інформацію про нього Ви знайдете на своєму рахунку, якщо зайдете на сайт тієї авіакомпанії, учасником програми якої є.

    Це дуже зручна можливість, що дозволяє стежити за різними змінами розкладу до вильоту, якщо такі трапляються.

    Крім того, там же може надаватися можливість бронювання певного місця в салоні літака, спеціального харчування і спеціального обслуговування.

    Багато авіакомпаній за 24 години до вильоту рейсу надають можливість бронювати певні місця в салоні літака, які знаходилися на броні для спеціальних категорій пасажирів, якщо вони виявилися не затребуваними.

    Після бронювання не забувайте проконтролювати банківську операцію по виписці з банківського рахунку, щоб переконатися в правильності стягнутого платежу.

    У разі будь-якого розбіжності негайно звертайтеся в банк і компанію, на чиєму сайті була проведена оплата.

    Зберігайте інформацію про оплату квитка в електронному або роздрукованому вигляді на випадок виникнення будь-яких проблем.
  • Джерело: http://professionali.ru/Topic/20443950