Авіаквитки в зв'язковому відгуки

Пояснення: як відшукати вигідні авіаквитки.
Необхідні складові

  • Не переходьте з реклами від Яндекс.
  • Веб система, що реалізує авіаквитки прямо під своєю маркою пропонує авіа квитки часто не вигідно.
  • Портали тур агентств заробляють на партнерках від авіаперевізників, тому авіаквитки у турагентств недешеві.
  • Ресурси авіа перевізників не реалізовувалися недорогі квитки на літак.

Ми усвідомлюємо, що будь-який пасажир воліє вторований шлях у пошуку авіаквитків, однак вищевикладений перелік допоможе кожному бізнесмену, що Срем знайти авіаквитки за мінімальною ціною.

Авіаквитки в зв'язковому відгуки

Сьогодні ми з мамою ходили купувати їй мобільний телефон в компанію «Зв'язковий». Покупка була неприємно затьмарена тим фактом, що нам нав'язали додаткові послуги, не попередивши про їх вартість. Хотілося б розповісти про цей факт розлучення з боку цієї компанії і залишити відгук про Зв'язковому .

Перш за все, коли мама попросила підібрати їй телефон на 2 SIM-ки від компанії Nokia (так-так, це вже реальність, а не тільки китайська підробка!), Я поліз дивитися моделі на Яндекс-маркет. Підібравши варіант Nokia Asha 200, ми вирішили на ньому зупинитися. Незважаючи на те, що в Ріці телефон коштував 2870 рублів, я вирішив пройти в «Зв'язковий» і придбати його там, благо до магазину 15 хвилин пішки. На сайті була вказана ціна 3050 рублів, що здавалося цілком прийнятно. Консультант по телефону повідомив про те, що в магазині на Московському, 195 в наявності є моделі двох кольорів: чорного і синього. Ми планували придбати синій телефон.

Казка закінчилася, так і не встигнувши початися. Прийшовши в магазин, ми виявили, що телефон коштує там 3290 рублів, а зовсім не 3050, як було зазначено на сайті. Ну ладно, це дрібниці, подумали ми (а адже треба було їхати в Рик або Юлмарт. ). В наявності виявилася модель тільки чорного кольору, і та остання — з вітрини (незважаючи на запевнення консультанта по телефону). Дівчина-консультант весь час пропонувала нам сенсорну модель від LG, яка коштувала в 2,5 рази дорожче, і навіть дістала її з вітрини для демонстрації, незважаючи на те, що ми всіляко відмовлялися. Крім цього, нас весь час намагалися загітувати купити карту пам'яті (ціни на них в Зв'язковому просто зашкалюють: 700 рублів за 4 Гб microSD замість 150-ти в нормальному магазині) і Bluetooth-гарнітуру, хоча мама виразно пояснила, що їй потрібно тільки радіо, яке не працює з безпровідною гарнітурою (через відсутність проводу-антени в останньої).

Але найцікавіше тільки починається. Вибравши чохол, ми попросили ще захисну плівку на екран. Дівчина послужливо запропонувала наклеїти її на екран. «Ось це сервіс!» — Подумали ми і погодилися. Минулий досвід наклеювання плівки мене не дуже надихнув. Крім цього, нам подарували блискучу іграшку на телефон, яка повинна мигати під час дзвінка. Вірніше, як виявилося, не подарували (про що нижче).

Крім усього іншого, нам пропонували налаштувати ММС на телефоні, ми спочатку погодилися (самому лінь заходити через SIM-меню), але коли дівчина сказала, що це коштує 99 рублів, ми природно відмовилися — хитро компанія «Зв'язковий» заробляє гроші, нічого не скажеш . Нам наполегливо пропонували якийсь черговий інтернет, збільшене сервісне обслуговування, сімку Мегафона, якісь додаткові послуги.

Прийшовши додому, зраділі покупкою, ми не відразу виявили. У чеку на товар, крім самого телефону, чохла і захисної плівки була пробита якась послуга з наклеювання плівки (199 рублів) і наш «подарунок», який виявився зовсім не безцінним: його вартість становила 30 рублів. Наклеювання плівки та «подарунок» виявилися нав'язаними послугами від компанії «Зв'язковий», попередити про вартість яких нас ніхто не спромігся (подарунок за визначенням безкоштовний).

Ось з таких дрібниць і складається враження про компанію. Дуже неприємно, що покупців тримають за «лохів», яким можна впарити що завгодно, при цьому не попереджаючи навіть про вартість послуги, надаючи її в якості подарунка, що є нахабною брехнею. Компанія «Зв'язковий» дуже сильно впала в наших очах, особисто я не можу охарактеризувати її ніяким іншим словом як «балаган». І я поспішаю поділитися своїм відкликанням про Зв'язковому, щоб інші люди знали, на що вони йдуть, купуючи телефон або аксесуари в даній компанії. Тим більше, що ми не єдині покупці, яких розвели на гроші, нехай і невеликі: інтернет рясніє повідомленнями про нав'язаних послугах і «подарунках» від «Зв'язкового»: кому на 150, кому на 700 рублів. Зрозуміти причину великої кількості подібних відгуків про Зв'язковому можна після прочитання відгуку одного з колишніх керівників магазину Зв'язковий. Таким чином, можна сказати, що це не обман окремо взятій продавця-консультанта, а глобальна стратегія фірми, заснована на брехні і розлучення довірливих людей.

P.S. Якщо у вас є свої відгуки про Зв'язковому — пишіть їх в коментарях, іншим людям буде цікаво почитати. Також можете поділитися цією статтею в соціальних мережах, якщо підтримуєте мою точку зору. Ну а я буду продовжувати боротися з подібними обманами — як з Кредітекспрессом. як з МТС. так і з обманом Зв'язкового — своїм методом, інформаційним.

Джерело: http://ram32.ru/2012/03/18/otzyiv-o-svyaznom/

*****

Авіаквитки в зв'язковому відгуки

Отже, друзі!

Почну з приємного, а саме, що співбесіда я "успішно" пройшла. Бо на нього прийшли всього 5 осіб, 3 з яких вели себе явно не зовсім адекватно для співбесіди (2 запізнилися на 20 хв, а потім ще й розмовляли протягом співбесіду і отримали не по одному зауваженням, а третій людина не виявляв активності ні в чому : ні в самопрезентації, ні в ділових іграх). Тому вибір припав на мене і на ще одного хлопця, який був досить переконливий, відповідаючи на поставлені питання.

З початку. Співбесіда було призначено на 10 ранку. Прийшла я в призначене місце в 9,45, заставши ще 1 людину. І так тривало до 10.00, коли прийшла дівчина Женя і запросила нас в аудиторію. Вона запропонувала почекати інших до 10.10. І природно до цього часу підійшов ще 1 чол і ми почали. На початку, як власне і завжди, нам показали фільм, розповідали про всі принади роботи саме в Свзяном. І до кінця фільму в аудиторії вже сиділо 7 чол, але до другої частини співбесіди залишилося тільки 5ро.

Хотілося б приділити трохи уваги Жене, яка з самого початку не давала засумніватися в прочитаному мною про співбесіди в Зв'язковому, а саме про публічних приниження людей з першої хвилини, і була дуже приємною дівчиною. Вона не дозволяла собі звертатися до кого-небудь на "ти" і задавала просто ситуативні питання.

І це, в свою чергу, ввело мене в якесь оману, тому я очікувала всіх допитів вже на співбесіді. Але ви, як я думаю вже здогадалися, що відбувалося у нас на першому дні навчання. А тут все як у всіх.

Тренер запізнився на 1,5 години, а коли увійшов до аудиторії, де його вже чекало близько 25 чол і прийшли навіть ті, хто взагалі запізнився на годину, для всіх видався дуже приємним молодим чоловіком. Пообіцяв нам просто поговорити, та й розійтися по домівках. Показав презентацію і оголосив перерву. І ось після почалося саме те, про що всі і пишуть. Він з педантичністю розпитував тих, хто намагався вступати з ним у діалог. І вже на перших кроках виявилися ті, хто не витримав і здався, заплакав або пускав його в ігнор. У ці моменти мене дивувало, то що тренер просто зупинявся і переключався на інших, тобто не доводив розпочатого до кінця, не перевіряв людей на всі 100%. Ну да ладно, подумала я. Та й що в такий момент скажеш. Але найцікавіше чекає вас попереду.

Після перерви тренер поділив нас на 2 групи і ми, як багато хто вже здогадалися, стали грати в "Потерпіли корабельну аварію", Що зайняло багато часу. Але, можна сказати, ми впоралися з першим завданням. Тепер потрібно було створити одну команду з усіх людей і домогтися того ж результату, що було вже набагато складніше. У результаті ми втратили одного члена команди, який зовсім не зміг проявити "гнучкість", І "потонув"(Тобто його прибрав тренер). І ми продовжили. Нарешті, склавши наш список, ми завершили наш перший день. Всі були щиро раді, але на цьому радості не закінчилися. Тренер сказав, що є ще одна дуже хороша новина, а саме, що всі МПФП (менеджер з фінансових продуктів) можуть приступити до роботи буквально завтра, тобто без тижні навчання. Пояснивши, що навчання буде проходити відразу на ТТ, що викликало у деяких заперечення, мабуть ці люди дійсно хотіли піднабратися знань, та й, хоч не великого, але досвіду. Але куди подітися, все покірно погодилися. Однак і тут хороші новини не закінчилися, він запросив приступити до роботи ще й МПП (менеджер з продажу). Погодилися, ті у кого вже був досвід роботи в подібній сфері, але тренер приплюсував до них найактивніших на співбесіді, не питаючи чи хочуть вони цього чи ні.

А решта спокійно вирушили чекати наступного дня навчання.

Ось так! Все це побачене і відчуте мною в той день, навело МЕНЕ на одну думку — що у них однозначно не вистачає кадрів і тому вони беруть усіх без навчання прямо зараз і прямо тут. Та й яка відповідальна компанія візьме на роботу людей зовсім не мають досвіду роботи на влаштовується посаду. І добре буде якщо вони дійсно будуть їх навчати на місці, інакше косяки стажистів будуть дуже дорого коштувати, причому не Зв'язковий.

Автор відкликання: eren. Дата відгуку: 16/07/2011

Джерело: http://www.mnenie.su/opinions/opinion/show/12451.htm

Авіаквитки в зв'язковому відгуки
*****

Авіаквитки в зв'язковому відгуки

Рейтинг магазину: [3]

Тихон [12 лютого 2009, 7:24:44] # 1

Вчора прийшли з дружиною вибирати їй фотоапарат в ТЦ Гагарінський, відповідно в \ «Зв'язковий \». Враження не найкращі.

Продавці проявили себе, як безграмотні і абсолютно що не володіють інформацією.

вообщем вирішили ми що будемо брати (samsung за 3790) і тут почалося — візьміть це і ось це і на чохол ми вам зробимо 10р знижку))) починає пробивати виводить підсумкову суму і я розумію, що вона більше на 200р. дивлюся в чек, а фотоапарат там за 3990 я запитую продавця (Настя) чому на ціннику одне, а в чеку інше і тут у неї ступор! вона починає говорити мовляв ціна-то у нас з коробки, а не з цінника (тупості) і спробувавши знайти цінник в повних кошиках із сміттям вона мені заявила, що сміття вже викинули.

вообщем дуже не приємно було, що вони так нахабно обманюють людей прямо на їх же очах

Джерело: http://www.mobile-arsenal.com.ua/shops/18/comments/page2/